גדרות במבוק

גדרות במבוק – כדאי או קנייה מיותרת?

גדרות במבוק זו קנייה חשובה ומומלצת כדי להעניק לכל בני הבית פרטיות מלאה. מדובר בנושא שהוא חשוב מאד וגדרות העשויים מבמבוק הם הפתרון המושלם לכך.

גדרות במבוק 

במבוק הוא החומר המתאים ביותר להתקנת גדר פנימית בבתים פרטיים ובדירות גן כיוון שהוא מאסיבי, כל מוט עומד בפני עצמו באופן זקוף והוא אינו מתקפל עם הזמן. אפשר לרכוש אותו בגוון הטבעי שלו שהוא חום בהיר, או לחלופין את הדגמים הצבועים בצבעי ונגה או שחור. בכל אחת מהאופציות, הבמבוק מוסיף יופי רב לגינה. 

רוב הלקוחות רוכשים את עמודי הבמבוק המאסיביים או לחלופין במבוק שזור.

היתרונות של גדרות במבוק 

כאשר מתקינים גדרות במבוק, מציבים כל אחד מהם באופן אנכי, מצמידים אותו לגדר הקיימת ממתכת או מעץ ומצופפים את העמודים הללו זה לזה. בדרך זו סוגרים ואוטמים את היכולת של העוברים והשבים לראות מה קורה בתוך החצר או בתוך הגינה. 

זוהי הגנה מצוינת וחשובה עבור כל בני הבית ובמיוחד עבור ילדים שנמצאים לפעמים לאורך שעות לבד בביתם, עד שההורים חוזרים מהעבודה. 

מצד שני, גדר זו גם מסתירה לבני הבית את הנעשה ברחוב וכך הם נמצאים בביתם או סביב הבית וכל מה שקורה בהיקף אינו רלוונטי עבורם. 

> בדקו גדרות לגינה באתר וידר

קנייה כדאית או מיותרת 

לאור היתרונות הרבים של גדר במבוק, אין ספק שמדובר בקנייה כדאית שתוסיף הגנה, פרטיות ויופי לכל דירת גן או בית פרטי.

עקב כך קיימת תחושה רבה הרבה יותר של נינוחות ושל ביטחון בחצר הפרטית. הדבר חשוב במיוחד בבתים שבהם יש בריכת שחייה קבועה או זמנית בגינה ואין כל רצון שהעוברים והשבים יראו את בני המשפחה בבגדי הים שלהם.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד