צילומי הריון אורבניים בתל אביב

הרה ופוטוגנית: 6 מקומות מושלמים לצילומי הריון אורבניים בתל אביב

טרנד צילומי ההיריון הופך לנפוץ יותר ויותר, ולו כי נשים רבות מבקשות לתעד את תקופת ההיריון ולהנציח אותה בתמונות מקצועיות וייחודיות. לא מעט נשים מבקשות ליצור תמונות בקונספט אורבני, ועל כן, ריכזנו בעבורכן 6 מקומות מושלמים לצילומים בתל אביב.

הריון בעיר הגדולה

אין ספק שתל אביב מלאה בלוקיישנים ייחודיים לצילומים, וכמעט בכל שכונה או אזור אפשר למצוא איזה פריים סודי או לוקיישן שיכול להתאים. כדאי לברר אילו צלמים מתמחים בצילומים אורבניים, ולאחר מכן לברר על מחירון צילומי הריון, ולו כדי לוודא שאתן עומדות בתקציב שהגדרתן עבור הפרויקט.

6 לוקיישנים מושלמים!

  1. שדרות רוטשילד – השדרה המוכרת והמפורסמת ביותר בתל אביב, והיא למעשה עשירה בלוקיישנים נפלאים לצילומים אורבניים, כשכמובן ניתן להצטלם גם בסמוך לבתי הקפה המקומיים. כדאי להביא מחצלת וסל פיקניק על מנת לייצר תמונות שמשקפות אווירה של טבע בנוף האורבני.
  2. כרם התימנים – אחד המקומות המיוחדים ביותר בעיר, כשבסמטאות תוכלו למצוא לא מעט קירות מלאים בגרפיטי מעורר השראה. מומלץ לערוך את הצילומים בשעות הבוקר או הצהריים ולו כדי לנצל את האור הטבעי המעולה שבאזור.
  3. נמל תל אביב – לוקיישן מושלם לצילומי הריון, משום שהמקום מאפשר לשלב בין צילומים קלאסיים מול השקיעה, לבין צילומים אורבניים בין סמטאות הנמל. עם מעט יצירתיות ודמיון, תוכלו למצוא בנמל תל אביב לא מעט לוקיישנים נהדרים ומקוריים.
  4. כיכר הבימה – מגוון האלמנטים הקיימים בכיכר הבימה יאפשרו לכן לייצר תמונות עם קומפוזיציות מעניינות במיוחד, ופה דווקא מומלץ להגיע גם בשעות הערב לצילומים, משום שהמקום נראה מרהיב גם בחושך.
  5. יפו – יפו מדהימה לא רק בלילות, אלא גם ביום, והסמטאות של העיר בהחלט מזמינות צילומים אורבניים ייחודיים. מה שנהדר זה שהאזור פתוח גם בשבת, כך שאם אתן חילוניות, גם ביום המנוחה השבועי יש לאזור מה להציע לכן.
  6. מתחם התחנה – בין האזורים הקלאסיים של העיר, ועם זאת בעלי פוטנציאל גבוה לצילומים ייחודיים. אגב, לא מעט זוגות מגיעים למתחם על מנת להצטלם, זאת הודות ללוקיישנים הייחודים שהמקום מכיל.

בחרו את הלוקיישנים האהובים עליכן ביותר ותאמו מול צלם שמתמחה בצילומי הריון אורבניים. תהנו!

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד