איטום גגות מבית ביטומני

השלבים באיטום גגות מבית ביטומני

אנחנו ממש שניה לפני החורף ואין זמן מושלם מזה כדי לוודא שלא יהיו נזילות מיותרות מהגג ולאטום אותו. אם אתם לא מעוניינים באיש מקצוע שיעלה אליכם לגג, דעו שאתם יכולים לעשות את זה לחלוטין בכוחות עצמכם בעזרת כמה שלבים, כלים פשוטים וחומרים מבית איטום גגות ביטומני.

אלו הם השלבים לאיטום גגות מבית ביטומני:

אל תזוזו לפני שאתם מתייעצים

לפני שאתם אוטמים את הגג שלכם בעצמכם, אתם חייבים להיות בטוחים שאתם יודעים מה אתם עושים. בשביל זה תהיו צריכים איש מקצוע שיעזור לכם לקבל את ההחלטות הנכונות בנוגע לגג שלכם ובהתאם למצבו.

בחרו בקפידה ועקבו אחר ההוראות

לאחר שיחה עם איש מקצוע תוכלו לגשת לבחירת החומר איתו תאטמו את הגג שלכם. בהתאם לגג שלכם, צורתו, החומר ממנו הוא עשוי ומצבו, תוכלו לדעת באיזה חומר להשתמש, כמה ממנו אתם צריכים וכיצד להשתמש בו על הגג שלכם.

נקו ללא רבב את הגג שלכם

מאחר ואתם לא רוצים לפספס חור בגג שיפתיע אתכם בהמשך החורף, יהיה עליכם לנקות את הגג בצורה כזו שתוכלו לראות כל סדק נסתר וכל נקודה שחורה שעשויה להתגלות כחור בגג. לאחר הניקיון תוכלו לראות בבירור יותר היכן עיקר העבודה והיכן עליכם להתמקד יותר. תוכלו לקרוא על כך עוד גם בפורטל ביטומני.

אטמו את הגג שלכם

גם לאטימה עצמה יש שני שלבים כאשר השלב הראשון הוא מעבר על כל הסדקים והחורים הקיימים בגג בצורה נקודתית וספציפית. לאחר שעברתם כך על כל הגג, עברו עם שכבה שנייה על כל הגג, או על רובו, איפה שעיקר האטימה נמצאת ובכך למעשה סיימתם את עבודתכם.

לסיכום,

אתם ודאי מסכימים שזוהי לא עבודה קשה במיוחד אך היא מצריכה תשומת לב רבה ודיוק עוד יותר רב. כשמדובר בגג הבית שלכם, זהו לא צחוק ועל כן התייעצות יכולה לסייע לכם רבות.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד