החלפת צנרת בירושלים

באילו מקרים הגיע הזמן להחליף את הצנרת?

מערכת האינסטלציה מורכבת מצנרת המותקנת בקירות ומתחת לרצפות ומאביזרי קצה גלויים. הצנרת הינה בעלת קוטר קטן כדי לאפשר זרימת מים חזקה. היא נתונה ללחצים גבוהים, ומשום כך, עשויה מחומרים חזקים ומסיביים. לרוב מדובר על צנרת ממתכת או מפלסטיק קשיח. תקלות עלולות לנבוע עקב בלאי, חבלה, תאונה, ועוד. אחת הנפוצות הן נזילות עקב פיצוץ בצנרת, ראו לדוגמה החלפת צנרת בירושלים. אם הנזילה חלשה הסימנים יופיעו לאיטם ולאורך זמן בדמות רטיבות על קירות ותקרות. אם מדובר בחור רחב בצנרת אז זרימת המים תהיה חזקה מאוד.

אבחון לאחר חשיפה

על פי הזרימה ניתן לבצע אבחון ראשוני, אבל המדויק והסופי הוא רק לאחר איתור מקום הפיצוץ וחשיפת הצנרת. איתור יעיל נעשה באמצעות מצלמה תרמית הפועלת על חום המים. טמפרטורת המים בנקודת פריצתם שונה מאשר במקום מרוחק יותר. מעבירים את המצלמה על הקיר לאורך הקו החשוד ושינויי הצבע מסגירים את הנקודה המדויקת. כאמור, ניתן לראות את מצב הצנרת לאחר חשיפתה וכאשר מתברר כי היא רקובה אזי תגיע המלצה להחליף את כל המקטע. במקרים רבים, את כל הצנרת בחלל האמבטיה או המטבח.

החלפה לצנרת חדשה

הסיבה להמלצה כזאת היא שקיימת סבירות רבה לכך שכל הצנרת בלויה והפיצוץ הבא במקום קרוב הינו רק שאלה של זמן. צנרת בלויה כזאת לא תעמוד בלחצי המים. משמעות הדבר השבתה מחודשת של המערכת, קריאה נוספת לאינסטלאטור, הוצאות מחודשות נוספות שאינם הכרחיות ועוד. מוטב בעת הזאת להתחדש במערכת חדשה שתחזיק מעמד שנים רבות. אינסטלטור המתקין מערכת חדשה ישתמש בצינורות תקניים ובמחברים ואטמים איכותיים על מנת שהיא תתפקד היטב  לאורך זמן. הוא ייתן לכל טיפול כזה עדיפות עליונה כדי לאפשר לדיירים לחזור לשגרת חיים ברוכה.

> למידע מקצועי נוסף בקרו בכתובת https://jplumb.co.il!

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד