ארוניות ספרי קודש בהתאמה אישית

ארוניות ספרי קודש בהתאמה אישית

בבר מצווה, בישיבה או בחתונה, בוודאי קיבלתם אי אילו ספרים מעניינים שאתם לוקחים איתכם לכל מקום. התחתנתם? מזל טוב. זה בדיוק הזמן להתאים לכל הספרים שלכם ארון חזק, מעוצב ובהתאמה אישית.

ארוניות ספרי קודש בהתאמה אישית 

לא בכל בית יש את כל הרהיטים המוכרים לנו כסטנדרט ממקומות אחרים אך אם כן נרצה להצביע אל רהיטים מיוחדים שחשוב שיהיה בכל בית, הרי הם ארוניות ספרי קודש בהתאמה אישית. המשמעות של נראות ספרים בבית, מוסיפה המון לרצינות הבית שלכם ומיפה אותו פלאים.

סידור ספרי הקודש בסלון 

אם הייתם נוהגים לדחוס את הספרים שלכם ברשלנות בכל מקום שבו יש סנטימטר נוסף של שטח מדף, הגיע הזמן להגביר את משחק הארגון שלכם ולתת סדר בסלון הביתי שלכם.

מערכת לארגון ספרים איתנה כמו ארוניות לספרי קודש, לא רק מקלה על מציאת הספרים שאתם מחפשים – אלא גם מגבירה את הסיכוי שלכם להרים ספר ולקרוא. גם ארגון ספרי הקריאה המועדפים עליכם, לא צריך להיות מורכב ובטח שלא לגזול מכם זמן יקר.

סדרו את הספרים שלכם לפי צבע 

אסטרטגיית ארגון זו, אידיאלית אם אתם מסוג הקוראים הנוטה לשייך סיפורים מסוימים לכריכותיהם. החלק הכי טוב בשיטה זו, הוא שאתם יכולים להיות סופר יצירתיים – ופשוט להתאים את הצבעים של הספרים כך שישתלבו יפה ותואם בכל מדף ומדף.

ארונית ספרים קומפקטית 

אין כמו ארונית ספרים קטנה וקומפקטית לספרים הלא רבים שיש לכם, ללא ספק ריהוט לבית פרקטי ונוח. כך, תוכלו לקרוא אותם בזמנכם הפנוי מבלי ללכת לחדר מרוחק או למחסן המאובק. פשוט תצטרכו להושיט יד לכיוון הארונית הקטנה שלכם ולהוציא את הספר המתאים לכם באופן מדויק, לחזור לספה ולהנות ממנו.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד