הדפסת ספרים

הדפסת ספרים – מה צריך לבחון כשמבצעים הדפסה?

בעבר, לפני עידן האינטרנט, הגורם היחידי שהיה מדפיס ספרים, לרוב, היו הוצאות ספרים, גדולות וקטנות. סופרים, משוררים או אנשים אחרים שכתבו ספר, היו צריכים להתחבר אל הוצאת ספרים וזו היתה מדפיסה עבורם בבתי דפוס איתם היא היתה עובדת. מקרים בודדים, אנשים הדפיסו ספרים בעצמם, לרוב לא לצורכי מסחר. 

עידן האינטרנט שינה זאת במובנים רבים, מאחר והיום אפשר לעשות גיוס כספים לצורך הוצאת ספרים, ולכן הרבה מאוד אנשים שכותבים, אינם ממהרים לחתום חוזה עם הוצאת ספרים, אלא לוקחים על עצמם את כל ההוצאות, ובהתאם לכך, מדפיסים ספרים בבתי דפוס אליהם הם פונים. 

השאלה הנשאלת היא, כיצד בוחרים בית דפוס לספרים בצורה נכונה. כפי שאנחנו יכולים להניח, יש לא מעט בתי דפוס אשר מציעים שירות של הדפסת ספרים מכל סוג שהוא. לכן חשוב לדעת איך בוחרים בית דפוס כמו גיל פרינט למשל, על מנת לקבל ממנו את השירות הטוב ביותר. 

פרמטרים לבחירה נכונה

ראשית, יש לבחון את היכולות המקצועיות של המקום. למשל, אלו מדפסות עומדות לרשותו, אלו אמצעי כריכה הוא יכול להציע וכמובן איזה ניסיון וידע מקצועי עומד לרשות העובדים במקום. 

שנית, יש לבחון את היכולת של הצוות לעמוד בלוח הזמנים, זאת על מנת שיוכלו להציע שירות ברמה הגבוהה ביותר, בהתאם ללוח הזמנים של הלקוח. ככל שהתהליך יימשך יותר זמן, זה עלול לדחות את מועד הדד ליין ולעכב את יציאת הספר. זה יכול לעלות ללקוח לא מעט כסף. 

שלישית, חשוב מאוד לבחון את הנקודה מה הם תנאי השירות של המקום, כולל מה הן העלויות, אילו תיקונים המקום מבצע, כיצד מעבירים לו את הקבצים השונים, וכל מה שקשור לתהליך ההדפסה בפועל. 

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד