1942106-min

תרופות להורדת חום

חום גופו של האדם הממוצע, נע בין 36.6 מעלות ל- 37 מעלות צלזיוס. במקרים שבהם חום הגוף עולה על טמפרטורות אלה, הוא מועד לחולי. ישנם כמה דרכים לטפל בבעיה זו, כאשר המרכזית שבהם היא לקיחת תרופות להורדת חום.

 

תרופות להורדת חום

קיימים מגוון רחב של תרופות שמורידות את חום גופו של האדם. יש גם דרכים אלטרנטיביות לעשות זאת אך ברוב המקרים, לפחות בעולם המערבי המתפתח, זה נעשה באמצעות תרופות ללא מרשם שניתן למצוא בבית מרקחת או באתרי אינטרנט שמוכרות תרופות.

 

מה לעשות כאשר חום הגוף עולה על 38 מעלות?

אם חום גופכם עבר את מעלת הצלזיוס במקובלת שאליה הגוף רגיל, כלומר אם הוא עובר את ה- 38 מעלות, תצטרכו לנוח ולשתות הרבה נוזלים. אין צורך בתרופות בדרך כלל אלא אם הובהר לכם אחרת על ידי רופא המשפחה שלכם.

לא יודעים מה לעשות? התקשרו לרופא שלכם אם החום מלווה בכאב ראש חמור, צוואר נוקשה, קוצר נשימה או סימנים ותסמינים חריגים אחרים.

 

מה לעשות כאשר הילד עם חום גבוה?

אם ילדכם נראה לא טוב ואתם מזהים שחום גופו גבוה, תנו לו פרצטמול או איבופרופן (אדוויל, מוטרין וכדומה). תרופות אלה, מומלצים להורדת חום וכמובן, מומלץ לצרוך באישור רופא.

רגע לפני שאתם מביאים תרופה כזו לילדכם, קראו את התווית בעיון למינון נכון, והיזהרו שלא לתת לילדכם יותר מתרופה אחת המכילה פרצטמול, כגון תרופות נגד שיעול וקור.

כמו כן, הימנעו ממתן אספירין לילדים או לבני נוער. לא ממש יודעים כיצד לפעול ואיזו תרופה להביא לילד עם חום גבוה? התקשרו לרופא אם החום אינו יורד מהתרופות או שהוא נמשך יותר משלושה ימים.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד