סוגי קרינה אלקטרומגנטית

סוגי קרינה אלקטרומגנטית

היום ניתן לראות יותר ויותר אנשים, אשר מתעניינים בתחום של סוגי קרינה אלקטרומגנטית. חשוב לזכור כי אם בעבר היה מדובר על תחום פחות מוכר ופחות ידוע, הרי שהיום ניתן למצוא לא מעט חומר בנושא. כדאי לדעת למשל, כי בכל מדינה מודרנית ניתן למצוא רמות לא נמוכות במיוחד של קרינה, היות ובכל בית ובכל משרד ניתן למצוא לא מעט מכשירי חשמל שונים, אשר פולטים קרינה על בסיס קבוע. מדובר על מכשירים יומיומיים, כמו למשל מיקרוגל, ראוטר וכדומה. מעבר לכך, בכל בניין מגורים ניתן למצוא לא מעט לוחות חשמל, אשר מאפשרים את צריכת החשמל בבניין. אך יש לזכור כי לוחות החשמל פולטים קרינה, בדיוק כמו כל מכשיר חשמלי אחר, ובדרך כלל אפילו יותר. ברגע שאנו יוצאים לרחוב, אנו חשופים לקרינה שנפלטת מעמודי החשמל המצויים בצידי הכביש וכמובן מהאנטנות הסלולאריות המוצבות היום כמעט בכל מקום. כך שאין שום ספק, כי אנו מוקפים בקרינה מסוגים שונים. בדקו מתי כדאי להזמין בדיקת קרינה אלקטרומגנטית.

סוגי קרינה אלקטרומגנטית – חשוב לדעת ולהכיר

היום ניתן למצוא שני סוגים עיקריים של קרינה- תדר חשמל ותדר רדיו. מדובר על סוגי קרינה שונים, הנבדלים זה מזה במספר פרמטרים מגוונים. למשל, תחום התדר של תדר חשמל הינו 4 עד 1000 הרץ, בעוד שתחום התדר של תדר רדיו הינו 100 קילו הרץ עד 300 גיגה הרץ. כמו כן, כאשר מדובר על הסכנה הגופנית שעלולה להיגרם כתוצאה מחשיפה לקרינה, מדובר על סכנות שונות. למשל, תדר רדיו עלול לגרום להתחממות של הרקמות העדינות בגוף ואילו תדר חשמל עלול לגרום ללוקימיה ולשדה מגנטי החודר לגוף. כמו כן, ערכי המדידה משתנים בין סוגי הקרינות, כך שהתדר החשמלי נמדד לפי עוצמת השטף המגנטי שלו, בעוד שתדר הרדיו נמדד לפי צפיפות הספק שידור. ללא ספק לעיתים כדי לישון בשקט יהיה עליכם להזמין את ברסלר בדיקת קרינה כדי שיבדוק שאיזור מגורכם בטוח לכם.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד