לימודי גלישת גלים

לימודי גלישת גלים

גלישת גלים מהווה פעילות פופולרית מאוד בישראל, בזכות שפע החופים והימים מלאי השמש. מבוגרים וגם ילדים יכולים ללמוד, אבל לפני שניגשים לגלשן ומתחילים לגלוש, חשוב ללמוד את כל הכללים החשובים.

ללמוד להכיר את הגלשן

הרבה גולשים מתחילים ללמוד עם הגלשן שמכונה “סופט”. לא כל כך משנה איזה גלשן הוא הראשון שלכם, תמיד תצטרכו קודם כל להכיר את האזורים השונים של הגלשן ואת הכינויים של הנקודות השונות שעליו. כאשר תדעו להכיר מקרוב את הגלשן, תחושו את המשקל שלו, תדעו איך לחבר את הגלשן לרגל בעזרת הרצועה (הליש), תוכלו לגשת ללימוד הגלישה עצמה.

לעמוד, לחתור, לגלוש

בבית ספר לגלישת גלים ילמדו אתכם כל מה שתמיד רציתם, על הים ועל הגלישה. אי אפשר פשוט להחליט שנכנסים למים ופשוט צועדים פנימה. צריך לדעת איך להסתכל על הים, איך לזהות את אופן שבירת הגלים, הזרמים, הרוחות, המרווח בין הגלים, גובה הגלים. בלימוד עצמו תגלו מהי הדרך הנכונה לעמוד על הגלשן, בצורה הכי יציבה. תלמדו איך לחתור בשכיבה על הגלשן, כדי להתקדם למקום המתאים לגלישה. תבינו איך עוברים מעל הגלים ולא נסחפים. ואז מגיע החלק מהעניין של לימוד גלישת גלים עצמה. איך גולשים בים עם גאות, איך גולשים בים עם שפל, איך להיכנס לצינור וכן הלאה.

לכבד את הים, הגלים והגולשים

אי אפשר לומר שמישהו באמת מכיר את הים ומבין איך גולשים, בלי לדעת עוד כמה דברים. בלימודי גלישת גלים מאוד מקובל להקנות לכם את הכלים להבין את הים ולכבד אותו. תלמדו לכבד את הגלים, לכבד את מזג האוויר, תפתחו יציבות, שיווי משקל וכוח. גולש אמיתי מכבד את הגלשן שלו אך גם את הגולשים האחרים.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד