עץ אבוקדו

עץ אבוקדו – איך בוחרים?

בשלב הראשוני יהיה עליכם לבחור את זן האבוקדו אותו תרצו לגדל (מומלץ לקרוא בנושא באתר פרחי דפנה, האתר הרשמי). כך שאם למשל אתם חובבים של זן האס או האטינגר, תוכלו לקנות שתיל או אפילו לגדל את האבוקדו ישירות מהגרעין. ההבדל בין זני האבוקדו השונים יכול להתבטא בטעמים, צבעים ומרקמים שונים.

אם אתם מתכוונים לגדל עץ אבוקדו במטרה לאכול ממנו, אז כמובן שנמליץ לכם לבחור אך ורק בזן המועדף עליכם. מלבד הזנים שהזכרנו לעיל, גם אבוקדו שרוויל נחשב לבחירה פופולארית במיוחד. כך שאתם רק צריכים להביא בחשבון את האפשרויות השונות שיש לכם ולוודא שאתם בוחרים נכון.

ניתן להתייעץ לפני בחירת העץ

באופן כללי ניתן לומר כי גידול של עץ אבוקדו דורש השקיה קבועה ותשומת לב רבה. מדובר בפרי שגדל באופן אופטימלי בטמפרטורות נמוכות, ולכן חשוב להביא זאת בחשבון. אם אתם לא בטוחים באיזה זן לבחור או איך בדיוק לגדל את העץ, המוכר בחנות בה תבחרו לקנות בוודאי יוכל לעזור לכם ולהעניק לכם טיפים חיוניים שיקלו עליכם לבחירת עצים נכונה.

תערכו בדיקה מקיפה לגבי הזנים השונים, גודל העץ הרצוי ואופן הגידול. אם חשוב לכם לוודא שהגידול שלכם יוכל להיות מוצלח, זה יהיה קריטי שתגיעו מוכנים ותבינו בדיוק מה אתם צריכים לעשות. זה ישתלם לכם ויוכל לחסוך לכם לא מעט דברים לא ברורים לאורך גידול העץ.

מזמינים עץ אבוקדו בוגר

אם אתם לא רוצים להתחיל מאפס, תוכלו לבחור באופציה הפשוטה יותר של הזמנת עץ בוגר. זוהי בוודאי אופציה לא רעה בכלל אם אתם רוצים להקל על עצמכם ולדעת בוודאות שאתם לא תסתבכו עם הגידול. רק שימו לב שאתם בוחרים לקנות דרך משתלה מובילה שתוכלו לסמוך עליה ועל מה שהיא מציעה לכם.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד