קולרים לכלבים

איך בוחרים קולרים לכלבים?

מי מאיתנו לא רוצה לפנק את הכלב שלו ולדאוג לו עד הסוף? כנראה שכל בעלי הכלבים יסכימו שכך הדבר ולכן מי שמגדל כלב תמיד מקפיד לקנות לו מזון טרי ואיכותי המכיל רכיבי מזון חיוניים, לקחת אותו לטיפולים אצל הווטרינר על בסיס קבוע וכמובן לדאוג לטפח אותו עם תכשירי דוחי מזיקים ואפילו תכשירי בישום שונים. יחד עם זאת, כשזה מגיע לאביזרים ובמיוחד לקולרים, מרבית בעלי הכלבים לא ממש מקפידים לבחור את הטוב ביותר וחשוב לדעת שזה בהחלט יכול להשפיע לרעה על הכלב. קולרים שאינם איכותיים יכולים לגרום לגירוי בעור ואפילו להיפתח בזמן הטיול, מה שעלול לסכן את הכלב. לכן חשוב לנו לחלוק אתכם את שלושת הדברים שאתם חייבים לקחת בחשבון כשאתם בוחרים קולר לכלב.

עיצוב

קודם כל חשוב לומר שקולר הוא לא סתם פריט טכני ומשעמם, אלא דרך ייחודית לבדל את הכלב ולשוות לו מראה יפה ומטופח. במרבית החנויות תמצאו את אותם הקולרים המשעממים והרגילים, אבל שווה לדעת שבהחלט אפשר להשיג קולרים לכלבים בקלות בעיצובים מדליקים וייחודיים בחנויות אונליין שונות. מעבר לכך שתמצאו מבחר גדול ומעניין הרבה יותר של קולרים ברשת, תוכלו גם להזמין אותם עד הבית ואפילו אין צורך לצאת במיוחד לשם כך.

גודל

הדבר השני שחשוב לקחת בחשבון כשאתם בוחרים קולר זה את גודל הכלב. מצד אחד אם יש לכם כלב קטן יחסית, חשוב לבחור קולר קטן מספיק שלא יהיה גדול ורופף כך שהוא יוכל להשתחרר. מצד שני, חשוב לקנות קולר שיהיה נוח ולא יהיה צמוד וחונק. כמו כן חשוב לשים לב שאם יש לכם כלב חזק שמושך את הרצועה בטיול, כדאי לקנות קולר איכותי שהוא לא יוכל לקרוע בקלות.

סגירה

לבסוף, הקפידו לרכוש קולר עם סגירה איכותית. קולרים עם אבזמים זולים ייפתחו ויקרעו בקלות ובמהלך טיול ליד כבישים זה עשוי להיות עניין של חיים או מוות.

בשורה התחתונה, כדאי לזכור תמיד שקולר זה אחד האביזרים החשובים ביותר לכלבים וכדאי לבחור תמיד בקולרים חזקים ואיכותיים.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד