1966610-min

קד”ם – כל מה שהולך לקרות בשוק מוצרי הפרסום ב -2021

יש לכם עסק ואתם רוצים לשווק אותו בדרך מקורית יותר, כדאי שתקראו מאמר חשוב זה, בו נסביר על הדרכים העומדות בפניכם וכיצד תוכלו לייעל את השירותים שלכם להבאת לקוחות חדשים וליצירת באז למוצרים שלכם.

 

קד”ם – כל מה שהולך לקרות בשוק מוצרי הפרסום ב -2021

קד”ם, הינו אתר המתמחה בניהול ושירות לקוחות על ידי פרסום בדרכים מקוריות ולא שגרתיות. כלומר, כל פריט או מוצר שאתם נותנים כדי לקדם את העסק שלכם, הוא מוצר לקידום מכירות.

בדרך כלל, מוצרים אלה כוללים את התווית, הלוגו, השם או מספר הטלפון וכתובת האתר של החברה שנותנת אותם ללקוחות. בדרך כלל משתמשים בהם לקידום פעילות מסוימת של העסק כמו אירוע, מוצר חדש, שירות חדש, הנחה משמעותית וכו’.

 

מה זה מוצר לקידום מכירות?

על פי ההגדרה, מוצרי קידום מכירות הוא פריטי קידום מכירות, סחורות קידום מכירות, מתנות לקידום מכירות, או מתנות פרסום כגון עט, ספל, תיק, חולצת טריקו, לוח שנה, כיפה, שעון, יומן וכו’ – המוענקים ללקוח הנוכחי או הפוטנציאלי.

פריטים אלה לרוב, נושאים את לוגו הארגון, שם וכתובת החברה, כמו גם מידע על המוצרים והשירותים, ומשמשים כתזכורות.

 

מי משתמש בקידום מכירות על ידי מוצרים?

כל מיני חברות, ארגונים וקרנות משתמשים במוצרי קידום מכירות כדי לפרסם את שירותיהם או את מוצריהם. לרוב, מדובר במוצרים שאנשים יכולים למצוא להם שימוש בחיי היומיום שלהם – מוצרים שיש להם מיתוג של חברה וכתובת אתר או מספר טלפון.

שווי תעשיית מוצרי הקידום הוא מעל 20 מיליארד דולר, והוא רק יגדל. רוצים להרוויח יותר על המוצרים שלכם, נהגו בדרך זו.

 

זה הזמן לבחור ממגוון מוצרי פרסום הקיימים היום, לצחובוי מגוון מוצרי פרסום איכותיים.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד