לוח טושים מחיק

לוח טושים מחיק

לוח טושים מחיק הוא מוצר חשוב בתפעול השוטף של כל משרד ויש לו אפקטיביות רבה מאד. כאשר רואים מול העיניים את הלוח שכולל משימות יומיות, שבועיות או חודשיות, הדבר עושה סדר והדברים הרבה יותר מובנים לצורך הביצוע. 

לוחות טושים מחיקים 

לוחות מחיקים למשרד קיימים במחלקות השונות ובחדרי הישיבות. מאד נוח למנהל או למי שמכין את הפרזנטציה לכתוב פה ושם כמה מילים חשובות ובולטות על גבי הלוח כך שכל הקהל יראה שוב ושוב את המילים הללו, כיוון שהן המהות של נושא הישיבה וחשוב שהם יזכרו אותן.

גם כשהוא מצייר גרף או מסביר על נקודות חשובות או על אסטרטגיה שיווקית, העובדה שהעובדים הרלוונטיים רואים זאת מול העיניים, מאפשר להם להבין את הנושא על כל היבטיו. הוא מוסיף ורושם את ההשלכות וכך התמונה כולה ברורה לחלוטין.

בתום הישיבה בדרך כלל העובדים חשים שהם הבינו את קו החשיבה של המרצה, או המנהל וירדו לסוף דעתו כדי להבין שיוכלו מנקודה זו להמשיך במשימות שהוטלו על כל אחד מהם בהתאם לתפקיד שלו בתוך הצוות. 

האפשרויות השונות של השימוש בלוח המחיק 

נוח מאד לכתוב על גבי הלוח המחיק או לצייר משהו כדי להבהיר נתונים, לתת דגש וליצור תמונה ברורה לחלוטין. לאור האפשרות להשתמש בכמה צבעים במקביל, נוח מאד לצייר לדוגמה גרף או נראות של מוצר בכמה גוונים והחדות הזו מאפשרת להם ראייה רוחבית של הסיטואציה. אפשר להשתמש בצבעים כמו ירוק, אדום, חום, כחול, שחור וגם בצבעים אחרים כדי להדגיש את כל האלמנטים שעליהם מדברים, ראו דוגמאות באתר https://onlyboards.co.il.

אופציה נוספת היא יצירת לוח משימות אישי או מחלקתי אשר מחולק לימים, שבועות או לחודש וכך אפשר לעמוד בכל היעדים שהוצבו.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד