הדברת חולדות

כמה דברים שלא ידעת על חולדות

חוששים שיש לכם חולדה בבית? לא יודעים איך מפנים אותה משם? קראו והכירו את החיה הזו. אולי זה יעזור לכם לדעת מה עושים הלאה כדי להיפטר ממנה, כמה שיותר מהר.

מה שלא ידעתם על חולדות

  • חולדה נחשבת למכרסמת חכמה ואינטליגנטית במיוחד. היא מסוגלת להתחמק ולברוח, להסתתר ולעשות פעולות שונות כדי להציל את עצמה מלכידה.
  • מבחינים בין שני סוגים בולטים של חולדות. חולדת החוף והחולדה המצויה. ההבדלים בין החולדות הללו היא במבנה הגוף ואורך הזנב.
  • איך תדעו שיש לכם חולדה בבית? הדרך הלא נעימה היא לפגוש אותה פנים מול פנים. החולדה גדולה מעכבר וזה הסימן הראשון כי מדובר בחולדה. כמו כן אם אתם מגלים שיש בבית גללים בלתי מוכרים מסתבר שזו חולדה או עכבר שאחראיים על כך. חולדה נוהגת לכרסם באופן קבוע, ולכן אם אתם מגלים שיש בבית משקופים מכורסמים, פירות או כל דבר אחר שמעורר חשד שיש כאן מישהו שמכרסם בלילות ללא ידיעתכם, יתכן וזו חולדה שמטיילת לכם בבית באין רואה.
  • יש פעולות שונות שניתן לבצע על מנת למנוע את ביקור החולדה אצלכם בבית. זה כולל אחסון טוב של מזון, ניקיון קבוע של הגינה וכן הלאה. הפעולות הללו תמנענה מהחולדות למצוא אצלכם את מה שהן מחפשות.
  • אם בכל זאת הגיעה אליכם חולדה, אתם צריכים להזמין שירות הדברת פרעושים וחולדות. אתם צריכים לאתר חברת הדברה מקצועית שעוסקת במתן מענה למקרים של מכרסמים ומזיקים שפולשים לתוך מבנים. בררו ואתרו מדביר מקצועי ומוסמך שיוכל להציע לכם מענה מקצועי ובטוח. 
  • יש שיטות לכידה שונות עור מכרסמים בכלל וגם עבור חולדות. חשוב להתאים את שיטת הלכידה המתאימה על מנת להצליח ללכוד את החולדה במהירות מקסימלית.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד