מדפסת תלת מימד ביתית מומלצת

מדפסת תלת מימד ביתית מומלצת

המדפסות הביתיות התלת מימדיות הפכו לנגישות לאור הירידה המשמעותית בעלויות השונות ולכן אפשר לרכוש מדפסות ביתיות מסוג זה שעלותן היא סבירה ותעניק לבני הבית אפשרויות של הדפסות מצוינות בתפעול ובשימוש פשוט, הן של המדפסת והן של התוכנה. 

פרמטרים חשובים בעת בחירת מדפסת תלת מימדית ביתית 

מדפסת תלת מימד בעלת מהירות הדפסה גבוהה על פי האיכות של ראש ההדפסה המאפשרת תפוקה גבוהה. רזולוציה גבוהה ומהירות הדפסה – האידאלי הוא 20 מיקרון כדי לקבל הדפסות מדויקות בהתאם לתכנון הממוחשב. 

הדפסה באמצעות קוד פתוח כדי ליצור חדשנות ואפשרויות גישה חופשית למי שעוסק בתעשיות כמו סטארט אפ או היי טק, אשר מותאמת לאנשים בעלי ידע רב.

שטח הדפסה רחב מאפשר להדפיס בו פריטים גדולים יותר מגודלה של המדפסת. מנעד זה הוא חשוב ביותר ומאפשר ייצור בגדלים האופטימליים שבהם לבני הבית יש צורך.

משטח בנייה מחומם אשר יוצר הדפסות באיכות גבוהה מאד כיוון שהעובדה שהמשטח הוא חם מייצר תוצר מוגמר מדויק ושלם ללא עיוותים וזאת לעומת משטח שאינו חם שיוצר פריטי פלסטיק שאינם מדויקים.

ראש הדפסה איכותי אשר כולל דיזה מחוממת ומנוע בטיב מעולה, אשר דוחף את הפילמנט לתוך הדיזה וחיישן טמפרטורה אפקטיבי. במידת הצורך גם מדפסת אשר יש בה כמה אקסטרודרים כדי להפיק אובייקט שמורכב מכמה צבעים או מכמה חומרים.

מדפסת של יצרן מוכר בין לאומי אשר מעניק שירות ותחזוקה במידת הצורך. המדפסת אומנם לא יקרה כמו בעבר, אך עלות של תיקון עלולה להיות גבוהה במעבדה שאינה של היבואן. לכן עדיף לוודא שיש ליבואן שירות של תיקון מדפסות FDM למשל בבית העסק או במעבדה שלהם, כך יש להם את החלפים המקוריים.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד