1914323-min

איך לבחור אבנים לחיפוי פנים?

חיפוי פנים הוא הטרנד המוביל בשנים האחרונות. מעצבי הבתים יוצרים רעיונות נפלאים לחיפוי חלק מקירות הסלון, פינת האוכל או פינות חמד אחרות ברחבי הבית.

 

חיפוי פנים בבתים

חיפוי פנים יוצר נראות יוצאת דופן בכל מקום שבו מבצעים אותה. יש מקרים שבהם מחפים את הקיר המרכזי בסלון ועליו ממקמים את הטלוויזיה הגדולה, אחרים מחפים קיר המפריד בין פינת האוכל לסלון או בפינת האוכל עצמה. יש אפשרויות נוספות כמו לדוגמה הקמת מבנה במרכז הסלון אשר ישמש עבור בניית קמין וכולו מחופה באבני בריקים בגוון שהוא המתאים ביותר למיקום זה כמו לבן, שמנת, חום וגוונים עזים יותר כמו כחול או אדום יפהפיים.

האריחים הללו יוצרים במקומות מסוימים מחיצה והפרדה בין חלקים שונים של הבית, מעניקים לו מראה כפרי והתאמה לארונות המטבח ולאי של המטבח, שנמצאים בסמוך לפינת האוכל. כאשר מסתכלים על הקיר החשוף ולאחר מכן עם הבריקים, מדובר במהפך.

אריחי חיפוי הפנים הם אריחים עמידים ולכן אפשר ליהנות מאיכותם לאורך שנים רבות. המגוון העצום של אבנים לחיפוי פנים, מאפשר מעצבי הפנים לתכנן עיצובים מאד מיוחדים ובכך לבדל את נראותו של בית זה מבתים אחרים ואכן התוצאה היא מיוחדת ומאד יפה.

 

צורות גיאומטריות על הקירות

אחת האופציות החדשות היא חיפוי של אבנים גיאומטריות כמו משולשים. מדביקים את האריחים הללו מקו התקרה כלפי מטה עד הפנלים. רק מומחים בריצוף יודעים כיצד להתאים את המשולשים זה לזה כדי ליצור את ההשלמה הנכונה. גם האריחים הללו קיים במבחר צבעים כמו לבן, גווני אפור וגוונים כהים יותר. אפשר לשלב מעל האבנים הללו גם תאורה ייחודית המבצבצת בין המשולשים והמראה הוא מושלם לכל הדעות.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד