ציוד לצוללנים

ציוד לצוללנים

איזה ציוד כל צוללן צריך? הנה הרשימה המלאה.

מסכות צלילה מקצועיות

אם אתם רוצים להתמקצע בתחום הצלילה ולרדת לעומקים של 9 מטרים ויותר, כדאי לוותר על השונרקל – שבדרך כלל אינו מתאים לצלילה עמוקה מאד – ולעבור למסכות צלילה מקצועיות. בחרו מסכה מונעת אדים ואטומה למים. בחרו מסכה שמאפשרת שדה ראיה רחב של 180 מעלות וכזאת שאפשר לחבר למצלמה go pro . בחרו מצלמה לצלילה ושלבו בינה לבין המסכה כך שתוכלו לתעד את החוויות שלכם מהמעמקים. 

> בדקו היכן כדאי לרכוש בקבוק מים מתקפל

חליפות צלילה

כל צוללן אמיתי ומקצועי חייב להצטייד בשתי חליפות צלילה לפחות – האחת לקיץ והאחת לעונות המעבר או לימי החורף. בחרו חליפה איכותית בלבד שמציעה תפרים חזקים, אחריות על תפרים, אטימות וכיסוי רך באזור החזה, כמו גם מעוצבת ובמידה המתאימה. באמצעות חליפה טובה תוכלו לשפר משמעותית את החוויה שלכם במים העמוקים. 

סנפירים לצוללנים

בחרו את זוג הסנפירים המתאים לכם במידה וגם כזה שיספק חתירה נוחה במים על ידי דחף עוצמתי והרמוני. חשוב לבחור זוג סנפירים שיאזן אתכם בזמן הצלילה ויצור מהירות בזמן הכניסה וההתנהלות במעמקי הים. חשוב לבחור מוצר איכותי וטוב. 

מצפן

כדי להתמצא בכיוונים במעמקי הים חשוב לענוד על פרק כף היד מצפן איכותי נוח לקריאה שיש לו חלון גדול לקריאה וודאו כי הוא ממולא שמן. כך אפשר לנווט נכון יותר בתוך המים. 

מערכת נשימה

כדי שתוכלו לנשום תחת המים יש לבחור מערכת נשימה איכותית עם גודל ווסת מתאים, ערכה לשיפור מאמץ נשמתי וספיקת אוויר מתאימה. חשוב לבחור מערכת נשימה עם כפתור דרישה נוח וגדול לביטחון נוסף. 

מד עומק ולחץ

בחרו מדי עומק ולחץ שיהיו קומפקטיים ועמידים לזעזועים. חפשו ציוד צלילה נוסף שיכול לשפר את החוויה שלכם בעומק המים ולאפשר לכם את כל היופי והטוב שמציעה קרקעית הים היפיפייה. 

בדקו – האם כוס מתקפלת רב פעמית מתאימה לשימוש בכל גיל?

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד