פלא הדברות

כמה עולה הדברה?

הדברה לבתים היא חיונית בפרט כאשר מדובר בדירות קרקע, אבל לא רק. למרות שנדמה שהאדם עזב את הג’ונגל והחליט לחיות חיים מבויתים, היצורים שרודפים אחריכם עד הבית אפילו בקומות גבוהות מנסות להוכיח אחרת.

הם יכולים לבנות קן בבית שלכם, אפילו אם הוא ממוקם על בניין דירות גבוה מול הים. לכן, כדי להיפטר מהמזיקים הללו, יש לנקוט בגישה קיצונית כלפיהם בפרט בגלל שמדובר ביצורים זעירים שמתרבים במהירות ובלתי אפשרי לתפוס אותם חיים ולהחזיר אותם לטבע.

אז כמה עולה הדברה ואיך מתמחרים אותה? המשיכו לקרוא כדי לדעת.

המחיר לטיפול בהדברה

הדברה היא הדרך הטובה ביותר להיפטר מסוגי מזיקים שנמצאים אצלכם בבית כולל עכברים וחולדות. אמנם אופן הטיפול בהם שונה מכיוון שמדובר בחיות של ממש, אולם גם הם מתים מרעל.

ישנם סוגים רבים של מזיקים שיכולים להימצא בבית ובפרט בדירות קרקע. ישנם כאלו שנחשבים טרדנים ביותר וחלקם רק מפריעים בנוכחות שלהם.

אם מדובר בפשפשים או פרעושים, בוודאי אתם רוצים להיפטר מהם כמה שיותר מהר משום שמדובר במזיק שעוקץ אתכם עד זוב דם ואין איך לתפוס אותו. אופן הטיפול בהם די מייגע, מדובר על ממש להפוך את הבית כדי להשמיד את כל השאריות והביצים שהם הותירו אחריהם.

המחיר לטיפול בהדברה משתנה על פי סוג המזיק שנתקלתם בו וברצונכם להיפטר ממנו. ככל שהמזיק יותר עיקש ככה הטיפול יהיה יותר קשה ומורכב ויעלה יותר כסף. כך למשל, טיפול בפשפש המיטה שנחשב לאחד מהיצורים המציקים והקשים ביותר לטיפול עשוי להגיע ל 1200 שקל ואף יותר, תלוי בגודל של הבית.

לסיכום, המחיר של הדברה נע בין כמה מאות שקלים לדירה לכמה אלפים תלוי בגודל הדירה ובסוג החרק. למידע מקצועי ופרטים נוספים בקרו באתר פלא הדברות!

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד