ניתוח בציפורן חודרנית

ניתוח בציפורן חודרנית

ציפורן חודרנית יכולה להפוך למטרד משמעותי, במיוחד עבור אנשים הנוטים לבלות את רוב זמנם על הרגליים. ספורטאים רבים למשל, סובלים מציפורן חודרנית, במיוחד כאשר מדובר על כדורגלנים, רקדנים וכדומה. כמו כן, אנשים רבים גוזרים את הציפורניים שלהם בצורה לא ישרה, דבר שמגדיל את הסיכון לפתח ציפורן חודרנית. לכן ההמלצה הכללית היא להימנע מנעליים לוחצות, לטפל בבעיה של הזעת יתר בכפות הרגליים וכמובן להקפיד על גזירה ישרה של הציפורניים, על מנת להבטיח צמיחה ישרה בלבד. כמו כן, כדאי לדעת כי ניתן היום למצוא טיפולים שונים, אשר ניתן לבצע בבית, במטרה לטפל במצב של ציפורן חודרנית. אך במידה והטיפולים אינם יעילים, מומלץ לפנות באופן מידי לרופא / פודיאטור מומחה שמתמחה בתחום, על מנת להבטיח לעצמכם שקט נפשי ומניעה של זיהומים מיותרים. רוב הרופאים יספקו תחילה פתרונות שמרניים יותר, אך במידה וטיפולים אלו לא יעזרו, יהיה צורך לבצע ניתוח בציפורן חודרנית.

ניתוח בציפורן חודרנית – פרטים טכניים שכדאי להכיר

קודם כל, חשוב להבין כי ניתוח מסוג זה מהווה למעשה קטיעה חלקית של הציפורן. הרופא המנתח מסיר את החלק העליון של הציפורן, אשר חודר לתוך העור שמסביב לה (קבלו מידע נוסף אודות ההליך הרפואי). ברוב הפעמים נעשה שימוש בתמיסה כימית, על מנת למנוע את הישנות המקרה. כדאי לדעת כי ישנם סוגים שונים של ניתוחים בציפורניים חודרניות, כאשר כל רופא מתאים למטופל שלו את הטיפול המתאים ביותר למצב שלו. כדאי לדעת כי הליך מסוג זה יהיה יעיל ב- 98 אחוז מהפעמים. במקרים חמורים, אשר נוצרים כתוצאה מעיבוי של הציפורן, יהיה צורך להסיר את כל הציפורן בהליך הקרוי “כריתת מטריקס”. הליך זה כולל השמדת שורש הציפורן, באמצעות שימוש בכימיקלים, לייזר או מכשיר ייעודי. חשוב כמובן לעבוד עם רופא מקצועי ומנוסה שמתמחה בתחום.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד