1349259-min

מסנן אבנית דירתי ללא סיליפוס

אין ספק כי כל אחד יכול להרוויח מהתקנה של מסנן אבנית דירתי ללא סיליפוס. היום ניתן לראות עלייה מרשימה במודעות לאיכות המים, מאחר וכל אחד היה רוצה להבטיח לעצמו מי שתיה איכותיים ובריאים יותר. יש לזכור כי איכות המים ברוב הערים בארץ אינה גבוהה במיוחד, ולכן יש צורך לסנן את המים, במטרה להימנע מאבנית ומזהמים אחרים. הדבר נכון הן עבור מי השתיה והן עבור המים המשמשים אותנו למקלחת, כביסה, שטיפת כלים וכדומה. יש לזכור כי מים מסוננים נטולי אבנית, יכולים להאריך באופן משמעותי את אורך החיים של מוצרי חשמל שונים, כגון מכונת כביסה, מדיח כלים, דוד וכדומה. לכן מדובר על יתרון משמעותי, מאחר והמסנן יכול לחסוך לכל בית אלפי שקלים בכל שנה.

 

מה חשוב לדעת אודות מסנן אבנית דירתי ללא סיליפוס?

קודם כל, חשוב להבין כי ניתן היום למצוא בשוק לא מעט סוגים שונים של מסנני אבנית, לכן חשוב לדעת מראש מה לבדוק וממה להימנע. למשל, ישנם מסננים שונים, אשר עובדים בטכנולוגיות שונות, כולל מסננים המבוססים על שימוש בכימיקלים או מתכות כבדות. מסננים מסוג זה נחשבים לבעייתיים יותר, היות וחומרים אלו עלולים לזלוג למים ולפגום באיכות שלהם. לכן מומלץ לרכוש מסנן ללא סיליפוס, מאחר ומדובר על מסנן איכותי, שנחשב לבריא ולידידותי יותר לסביבה. מסנן זה אינו מצריך תחזוקה מיוחדת, ולכן הוא מתאים במיוחד לאנשים שמעוניינים לשפר את איכות המים שלהם, ללא שום מאמץ מיוחד. מעבר לכך, מסנן זה נחשב לחסכוני יותר גם בהיבט הכספי, היות ואין שום צורך להחליף מחסניות סילפוס או אבני לשם. מסנן זה מגיע לרוב עם אחריות של שנה, כולל אחריות של 3 חודשים על ההתקנה עצמה.

 

לחצו כאן לקריאה נוספת על פלגים מסנן אבנית.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד