תכנית אימון למכירות

תכנית אימון למכירות – מהי כוללת

במובנים רבים, איכות ההכשרה שתבחרו לספק לעובדים החדשים בצוות המכירות שלכם תקבע את עתיד החברה שלכם.

על מנת להגביר את הסיכויים שהחברה שלכם תשגשג הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך, חשוב שתציעו לאנשי המכירות החדשים שלכם את התוכנית לאימון מכירות הטובה ביותר.

במסגרת מאמר זה נספר לכם מה כוללת תוכנית אימון למכירות שתעזור לכם להפוך את אנשי המכירות שלכם לתותחי מכירות.

מיומנויות מכירה בסיסיות

איתור לקוחות פוטנציאליים, כתיבת אימיילים, יצירת קשר עם לקוחות, העברת מצגת, סגירת העסקה ואפילו שפת גוף – כל המיומנויות האלה, ועוד הרבה אחרות, הן מיומנויות יסוד שכל איש מכירות חייב להיות מסוגל להפגין על מנת לעמוד ביעדים שהחברה מציבה לו.

היכרות עם חוויית הלקוח

פעמים רבות היכולת לפתח אמפתיה אמיתית כלפי הלקוחות הפוטנציאליים היא שעושה את כל ההבדל בין איש מכירות ממוצע לאיש מכירות מצליח.

כחלק מתוכנית לאימון מכירות, איש המכירות שלכם ילמד לזהות את הצרכים והקשיים הייחודיים של הלקוחות הפוטנציאליים, על מנת שהוא יוכל ליצור איתם קשר עמוק, ובדרך זו להגביר את הסיכויים שהם ירגישו שהוא מבין אותם, מה שאומר שהם יסמכו עליו ויהיו מוכנים יותר לקנות ממנו.

היכרות עם המוצר והשוק

גם איש מכירות עם וותק של עשרות שנים חייב להכיר את המוצר והשוק שעמם הוא עומד להתחיל לעבוד.

תוכנית אימון למכירות חייבת לכלול הדרכה מקיפה אודות המוצר או השירות שאתם רוצים למכור באמצעות אנשי המכירות שלכם, ובנוסף על כך גם היכרות עם הפרופילים השונים של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, על מנת שמתוך היכרות יסודית זו תצמח היכולת למכור בצורה טבעית ויעילה.

תהליך המכירה

בנוסף, תוכנית אימון למכירות צריכה גם לכלול את כל ההיבטים הייחודיים שחשובים לכם בתור חברה, בכל הנוגע לתהליך המכירה.

האופן שבו סוגרים עסקה, יוצרים קשר עם לקוח, חותמים חוזה וכו’, כל הדברים האלה צריכים גם הם להילמד במסגרת תוכנית אימון למכירות.

קראו גם על: הדרכת מכירות לארגונים

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד