כמה עולה ייעוץ פנסיוני?

כמה עולה ייעוץ פנסיוני?

ייעוץ פנסיוני הוא בגדר חובה למי שמעוניין לדאוג לפנסיה שלו אבל באמת. בתחומים האלו יש אנשים רבים שמרגישים שאם מהמשכורת שלהם מופרש כל חודש כסף לפנסיה, כנראה שהפנסיה שלהם תהיה טובה. אותה טעות קיימת גם בתחום הביטוחים. אנשים משלמים מאות שקלים בחודש על ביטוחים בלי לדעת על מה.

אולם אם מסתכלים לאמת בעיניים לא מספיק להקצות כסף לפנסיה, כדאי מאוד להבין לאן הוא הולך, איך אפשר למנף אותו בצורה טובה יותר או אולי אפילו לקבל תנאים טובים יותר בפנסיה.

בשביל זה צריך ייעוץ מקצועי מאנשי מקצוע אשר מומחים בתחום זה. אז כמה עולה ייעוץ פנסיוני? המשיכו לקרוא כדי לדעת.

ייעוץ פנסיוני – מחיר:

המחירים לייעוץ פנסיוני משתנים מאוד, בעיקר משום שמדובר בשוק חופשי, יש הרבה מאוד יועצים שם בחוץ, חלקם מקצועיים ביותר וחלקם ממש חדשים ומכך נובע ההפרש הגדול במחירים.

אולם לפני שאתם שואלים כמה זה עולה כדאי להקדים משהו חשוב. החברות שמחזיקות בפנסיה שלכם, עשו מאמצים רבים כדי שתהיו לקוחות שלהם. למעשה, החברות נלחמות על כל לקוח כדי לגייס אותו לשירותיהם וזאת, על ידי מגוון ערוצים שיווקיים בהם הם פעילים, אבל לא רק.

חברות עובדות עם יועצים פנסיוניים שמייעצים לאנשים ולמעשה הם מקדמים את המוצרים של אותה חברה. דרך אגב, זה לא אומר שהמוצר של אותה חברה הוא לא טוב והוא לא מתאים לכם, אבל זה כן אומר שהייעוץ הוא לא אובייקטיבי.

מבחינת המחירים, ייעוץ פנסיוני רגיל נע בין 1500 ל 2000 שקלים. אם אתם ממשיכים עם היועץ לליווי נוסף זה יכול להגיע ל 5000 שקל וליווי מלא לראות שהכול עובד כשורה יעלה כ 10000 שקל.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד