1936377 (1)-min

מה זה אריחי טראצו?

אריחי טראצו אלו הם אריחים משויפים שמגיעים בפיגמנטים שונים ועשויים בטון לבן וחצץ. מקור האריחים הללו באיטליה וכיום ניתן לראות אותם בשימוש במבנים רבים שבהם רוצים להביא חידוש וחשיבה מחוץ לקופסה בבחירת האריחים. מדובר באריחים זולים במיוחד ובעלי עמידות שבר שגבוהה. יתר על כן, ניתן גם לעשות להם פוליש מידי מספר שנים.

אפשר לומר כי החיסרון היחיד שניתן להעלות על הדעת הוא כי מדובר באריחים שמגיעים בגדלים קטנים בשל הצורך שלהם לעמוס בדרישות של עומס גבוה. כך שאם אתם רוצים להתקין אריחים גדולים יחסית, תצטרכו לחפש סוג אחר של אריחים בשוק.

 

סגנון הבתים הישראלי של פעם

אריחי טראצו נחשבו בעבר לאריחים הנפוצים ביותר בבתים ישראלים. המחיר הזול שלהם והעיצוב המעולה הפכו אותם לבחירה יוצאת מן הכלל בעבור כל אחד שרוצה להתקין אריחים איכותיים בביתו מבלי לשלם על כך סכומי כסף גדולים יתר על המידה.

אם אתם שואלים את עצמכם האם יהיה כדאי לכם להתקין את האריחים הללו ומה החלופות העומדות בפניכם, אז יהיה כדאי לכם להתחיל בכך שתפנו אל מקצוענים שיוכלו לייעץ לכם ולהסביר לכם בדיוק אילו אפשרויות יש לכם. זוהי הדרך הטובה ביותר לקבל החלטה שתהיו באמת מרוצים ממנה.

 

עיצוב חכם של הבית

כאשר אתם ניגשים לבחור אריחים מסוג כזה או אחר, תתחילו בכך שתשאלו את עצמכם מהו הסגנון המועדף עליכם. כלומר איך בדיוק הייתם רוצים לראות את הבית שלכם מעוצב. רק כך תוכלו לעשות את הדבר בצורה מספיק טובה ולדעת שאתם הולכים על בטוח עם הכוונות שלכם, כך שתוכלו להיות מרוצים לחלוטין עם כל מה שתחליטו לעשות מבחינתכם. זה יהיה חיוני לערוך בדיקה מקיפה בנושא.

 

למידע נוסף פנו עוד היום לחברת אולמדע.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד