מסעדות הדגים ומאכלי הים המומלצות בירושלים

5 מסעדות הדגים ומאכלי הים המומלצות בירושלים

העובדה שבעיר ירושלים אין ים לא צריכה להדאיג אתכם. אם אתם מחפשים מסעדת מאכלי ים איכותית בעיר תוכלו למצוא מספר רב של מוסדות קולינריים משובחים, וליהנות מחוויה בלתי נשכחת בעת הביקור שלכם. בכתבה הבאה תוכלו לקרוא על 5 מסעדות בירושלים שכדאי לכם לבדוק כאשר אתם מחפשים מנות דגים או מאכלי ים.

  1. הפי פיש

מסעדת הדגים הייחודית בירושלים מציעה לכם אווירה ים תיכונית אמיתית עם נוף מקסים לשדרות ממילא. הדגים הטריים אשר מוצעים בתור מנה עיקרית באים בתוספת של מנות ראשונות משובחות עם לחם הבית. תוכלו לבחור בעצמכם את אופן ההכנה של הדג שתרצו ואם תרצו יש גם יינות טובים מהם תוכלו לבחור. בנוסף לחדר הראשי תוכלו לבחור גם להתיישב במרפסת הייחודית או אולי להזמין חדר פרטי.

  1. פסקדוס

מסעדת הדגים הייחודית פסקדוס (בספרדית – דגים) מציעה לכם חוויה קולינרית יוקרתית ממש ליד גשר המיתרים המרהיב שנמצא בכניסה לעיר. בנוסף לתפריט הדגים העשיר תוכלו למצוא גם מנות חלביות כמו פסטות, סלטים ומרקים שונים. על הטריות של המצרכים שומרים בעלי המקום בעזרת אספקה יום יומית של דגים טריים ואיכותיים. אם תרצו תוכלו לבחור גם במנות עסקיות וליהנות ממשקאות אלכוהוליים במקום.

  1. מסעדת הים התיכון

מסעדת הדגים המפורסמת אשר ממוקמת בשכונה גילה, מאפשרת לכם ליהנות מסעודת דגים ומאכלי ים טריים וטעימים באווירה קסומה וייחודית. השף המנוסה מציג מעל 20 שנות ניסיון והוא עושה שילוב נאה של מאכלים ערביים וישראליים כאחד. בנוסף, העיצוב הססגוני של המקום יעניק לכם הרגשה נעימה ושלווה.

  1. יוסף הדייג

המוסד המוכר אשר ממוקם ברחוב עמק רפאים, במושבה הגרמנית שבירושלים מעניק לכם את ההזדמנות ליהנות ממנות דגים טריות ומרהיבות, ממרכיבים אשר נקטפו בשוק באותו הבוקר על ידי השף המנוסה של המקום. בנוסף לאווירה המיוחדת של המקום, תוכלו ליהנות גם ממנות בשרים ואיטלקיות והכל כשר למהדרין. המסעדה פתוחה כל יום מ12 בצהריים ועד סיום הארוחה של הלקוח האחרון ליום.

  1. דולפין ים

מסעדת הדגים ומאכלי הים המפורסמת דולפין ים נוסדה בשנת 1967 והיא אחת המסעדות הוותיקות ביותר בעיר. בנוסף למנות הים המעולות תוכלו למצוא בתפריט העשיר גם מנות בשרים משובחות, ואתם בטוח תוכלו להבחין באהבה, תשומת הלב וההשקעה בכל מנה ומנה. המסעדה ממוקמת ברחוב שמעון בן שטח במרחק הליכה קצר משדרת ממילא המפורסמת.

האם אתם מוכנים ליהנות ממטעמי הים הייחודיים שיש לירושלים להציע?

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד