תחתונים סופגים

תחתונים סופגים

עד שלא מגיעים למצב כזה שבו זקוקים למוצר כמו תחתונים סופגים לא יודעים שזה מוצר שלא מיוחד רק לגיל הזהב ולבעיות שנגרמות בו. מוצרים שמסייעים לאנשים שמתקשים לשלוט בסוגרים קיימים היום במגוון דגמים ותצורות לכל הגילים ולכל מי שזקוק לכך בגלל בעיה מתמשכת או קצרת מועד. כך, אפשר למצוא תחתוני ספיגה כאלה לגברים ולנשים, לילדים ולבני נוער, למבוגרים ולקשישים. 

מי משתמש בתחתונים סופגים?

בכל הדגמים הקיימים היום התחתונים מתאימים לכל מטרה ולכל סגנון חיים. כל התחתונים מיועדים לשימוש בין ללילה ובין ליממה שלמה או רק לשעות היום שבהן לא נמצאים בבית וצריך למצוא פתרון שמונע אי נעימות. זה נכון לנוער וילדים שסובלים מנכויות ומוגבלויות שונות שבגללן הם חייבים למצוא פתרון היגייני כדי שיוכלו לתפקד חברתית ובמסגרות הלימודים מבלי ליצור ריחוק חברתי, וזה נכון גם לנשים שסובלות מבריחת שתן בגלל הגיל או בעיות רפואיות. גברים שאינם מצליחים לשלוט בסוגרים וזקוקים למידות גדולות במיוחד יכולים להשתמש בתחתונים שמותאמים לגודלם והם נוחים, לא לוחצים ולא מהודקים מדי. 

מה חשוב לבדוק בתחתונים לספיגה?

  • איכות חומרי הספיגה חשובה מאוד משום שהיא קובעת אם יתאימו גם לכמה שעות או ללילה שלם בנוחות. זה מבטיח שהלובש אותם יישאר יבש וללא אי נעימות שתקרה בדיוק כשהם רחוקים מהבית ומתקשים להחליף אותם.
  • הגודל של תחתונים סופגים חייב להיות מדויק לפי מידה בגלל הדרך שבה הם עוטפים את הגוף ומונעים בריחת נוזלים וצרכים (כשמדובר בצורך עבור מבוגרים כדאי לבדוק ציוד לגיל השלישי באתר טבע החיים). חשוב לוודא שהם במידות הנכונות, לא לוחצים מדי ולא רופפים, לא נמוכים מדי ולא גבוהים עד כדי כך שהם מציקים.
  • גזרת התחתונים והדגם חשובים מאוד גם למי שפעיל כל הזמן וזקוק לגזרת תחתונים שלא תפריע לו ותורגש יותר מדי מבעד לבגדים. כך אפשר ללבוש אותם בדיסקרטיות גם מחוץ לבית.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד