1502608-min

מה נכלל בחבילות ספא זוגי?

ספא זוגי הוא אופציה נהדרת לבלות יחדיו הרחק מכל הלחצים ומטלות היומיום. חבילות ספא זוגי מאפשרת לכם פשוט להעניק לעצמכם שעות איכות של רוגע ופינוק תוך תמיכה במצבם הבריאותי ושיפור האיזון הכולל של הגוף.

 

מה כוללת החבילה

חבילת ספא זוגי תכלול טיפולים שונים כמו טיפול פנים, עיסוי מפנק, אמבטיית שמן, ארוחה וכיבוד ושימוש במתקני הספא כמו ג’קוזי, סאונה, חמאם טורקי וחדר כושר. כמובן שחלק מחויית הספא הזוגי הוא מתחם בילוי ושהייה מפנק, מתקנים איכותיים, אסתטיקה, ניקיון ומגבות מפנקות. כל הפרטים הקטנים חשובים בספא מפנק.

חלק בלתי נפרד מחבילות ספא זוגי הוא הצוות המסור שעומד לרשותכם במהלך היום. צוות המקום כולל הן אנשי צוות לאספקת שירותי המקום והן אנשי צוות טיפוליים לטיפולי העיסוי ולטיפולי הפנים.

 

חבילות ספא לזוגות טריים

חבילות ספא זוגי לזוגות טריים או למאורסים הן חבילות כיפיות וחווייתיות מאוד שמחזקות את התקשורת של בני הזוג. חשוב מאוד לקחת הפוגה מחיי היומיום הסואנים ולתת לעצמכם ביחד כמה שעות של תקשורת מקרבת, של הנאה ושל סביבה מרגישה ושלווה. חבילות ספא זוגי כוללות גם מיטות זוגיות מפנקות, וסוויטת ליל כלולות בהתאם לצרכים שלכם.

 

עיסויים וארוחות מפנקות

חבילות ספא זוגי כוללות מגוון של עיסויים כמו עיסוי שבדי או עיסוי רקמות עמוק. ארוחה עשירית ומפנקת היא חלק בלתי נפרד מיום הספא הזוגי שלכם ותוכלו להנות מארוחות בוקר וצהרים כיד המלך. גם כיבוד ויין ושתייה חמה ילוו את היום שלכם, ממש כמו במלון הכול כלול.

הגיעו ליום הספא הזוגי שלכם רגועים ונטולי כל משימות דחופות או טלפונים חשובים – תנו לעצמכם ולהירגע ולהנות, ולאפשר לגוף שלכם להטעין את עצמו באנרגיה חדשה.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד