1579280-min

ניתוח להצרת האף – כל המידע בנושא

יש לכם אף רחב מידי? ניתוח להצרת האף זה מה שאתם צריכים במקרה כזה, כדי להרגיש בנוח עם מראה האף שלכם. בעזרת הדמיה ממוחשבת ניתן לראות את התוצאה הצפויה של הניתוח ולהוביל לכך שתהיו מרוצים לחלוטין עם התוצאות. תיאום הציפיות הזה ימנע אכזבה מהצד שלכם.

השתלה של סחוס נדרשת אך ורק במקרים מסוימים, בהתאם למבנה האף שמנסים ליצור, כך שזה משהו שצריך להיבחן בהתאם למקרה. אם אתם מתעניינים לגבי האפשרות לעבור ניתוח להצרת האף, יהיה כדאי לכם להתחיל בכך שתפנו אל המנתח ותתייעצו אתו לגבי הדרך שבה הוא יכול לעשות זאת.

 

שיפור האסתטיקה של האף

במידה ואתם פשוט לא מרוצים ממראה האף שלכם בשל העובי שלו, אז ברוב המקרים האפשרות לעבור ניתוח פשוט כמו זה שהזכרנו עשוי להספיק. רק שימו לב שכדי שהתוצאה האסתטית תוכל להיות כמה שיותר טובה, זה יהיה חשוב לעבור את הניתוח אך ורק אצל מנתח שיהיה כמה שיותר מנוסה ומיומן.

תיאום הציפיות מראש עשוי למנוע אכזבה בצד שלכם ולאפשר לכם להיות מרוצים לחלוטין עם הדרך שבה תעברו את הניתוח. כך שזה משהו שיהיה כדאי לכם להביא בחשבון ולהתייחס אליו ברצינות על מנת שתוכלו לדעת בדיוק בפני מה אתם הולכים לעמוד ואיך הכול הולך להתבצע.

 

הליך החלמה לא מסובך

בשבועות הראשונים שלאחר הניתוח תהיה לכם נפיחות באזור האף, אשר נחשבת לנורמלית כחלק מתהליך ההחלמה. יכולים להיות גם מקרים של עור עודף, אם כי לרוב זה מסתדר מעצמו כאשר העור סביב האף מתכווץ בהתאם למבנה החדש של האף. ניתוח להצרת אף זהו פתרון שמהווה אופציה מושלמת בעבור רבים שלא מרוצים מהאף העבה שלהם.

 

פנו אלינו עוד היום – ד”ר מרקוס הראל.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד