קופסאות אוכל חד פעמיות

מחפשים מתנה ליולדת? משלוח פירות בטוח יעלה לה חיוך על הפנים

אתם מכירים אימא טרייה שלא מזמן ילדה ושוברים את הראש בניסיון לחשוב על מתנה שתפנק אותה אחרי הלידה?

יש כאלה שבוחרים לקנות פרחים ליולדת, אבל עד כמה שזרי פרחים נראים טוב ומפיצים ריח נעים, בסופו של דבר צריך לסחוב אותם הביתה, למצוא להם אגרטל ולהשקות אותם. עד שהם נובלים… ככה שאין בהם ממש תועלת.

יש כאלה שחושבים שאחרי לידה היולדת צריכה להתפנק ולשאוב נחמה מאוכל מתוק וטעים, ולכן הם מביאה לה בונבוניירות או שוקולדים מסוגים שונים ומשונים. אבל למרות כל הכוונות הטובות, ועד כמה שהשוקולד טעים, קרוב לוודאי שכל הסוכר הזה לא בהכרח יעשה לה טוב מבחינה בריאותית.

אז כעת אנחנו רוצים להציע לכם אפשרות אחרת שייתכן שאולי עוד לא עלתה בדעתכם – משלוח פירות ליולדת!

למה כדאי לכם לבחור במשלוח פירות בתור מתנה מפנקת ליולדת?

אין ספק שאחרי לידה האישה רוצה קצת לנוח, ואם אפשר גם להתפנק ולהתנחם באוכל טוב. אבל כבר הבנו שממתקים וכל מיני ג’אנק פוד עתיר בסוכרים ומלחים לא בדיוק יעזור לה להתאושש אחרי הלידה, ולכן אנחנו רוצים לספר לכם על היתרונות של משלוחי פירות ליולדת:

  • זה פינוק בריא – גם אם האימא הטרייה עברה את הלידה ללא קשיים מיוחדים, עדיין מדובר בתהליך מתיש מבחינה גופנית ונפשית. משלוח פירות יעזור לה לצרוך הרכיבים התזונתיים הנחוצים לה, תוך כדי הנאה והתענגות על הטעמים המיוחדים.

זה נראה טוב – משלוח פירות שמעוצב היטב עונה על הצורך שלנו במראה אסתטי. פירות הם דבר מרהיב בפני עצמו, אבל כאשר חותכים אותם בצורות מיוחדות ומגישים אותם בעיצובים ייחודיים ויצירתיים, זה הרבה יותר נעים לעין וטעים לחיך, ויהווה עבור היולדת מתנה בלתי נשכחת. למידע על משלוח פירות יבשים

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד