1559627-min

צילום מזון

בעלי מסעדה? יש לכם קייטרינג? רוצים לשווק ספר בישול עם דוגמאות מגרות למתכונים שלכם? שיווק המוצרים ופרסומם הוא על ידי צילום תמונות המגרות את לב הצרכן ומעירות בו את התשוקה לאוכל שלכם.

צילום פקשוטים הוא התחום המורכב ביותר בצילום. כשאתם ניגשים לצלם צלחת אוכל, כדאי לדעת מספר כללים חשובים.

 

מזון טרי

התמונה המושלמת של המנה תהיה כשהיא טרייה, כל דקה העוברת מהבישול, מורידה את חיוניות המנה, בניגוד לצילום מוצר אז למימד הזמן אין משמעות. ישנם כמובן טריקים שונים הגורמים למנה להיראות טרייה ומגרה, אבל אין כמו תמונה כשהאוכל עדיין חם וטרי, מיד לאחר סיום הכנתו.

לפעמים תצטרכו לבשל שוב ושוב את המנה עד שתגיעו לתמונה המושלמת, אבל זה שווה את זה. לא כדאי להתפשר על תמונות לא טריות.

ישנם סוגי אוכל הזקוקים לטיפול מיוחד עבור התמונה. לדוגמא: עוף עלול להיראות יבש ולא מגרה, בשר יכול להתכווץ מידי וכדו’. כדאי לבדוק איך משפרים את מצב האוכל על מנת שיראה טוב.

 

סטיילינג

מומלץ להשקיע בסטיילינג. עיצוב התמונה צריך להיות בסטייל מתאים לאוכל, בצורה טבעית ומושקעת, עם עלים מתאימים וירקות הבאות עם המנה, על שולחן מכובד המתאים לסוג המנה, בתאורה נכונה המתאימה לאווירת המנה.

בעבר צילום מזון היה מתבצע מזווית עליונה כך שכל הפריטים בתמונה היו בפוקוס ונתנו לתמונה אפקט שטוח. כיום צורת הצילום הרווחת היא מגובה נמוך, כמעט בגובה הצלחת. כשאתם מצלמים תמונה מגובה נמוך, עיקר הפוקוס הוא על המנה והרקע נותן את האווירה הנכונה למנה ולתמונה.

כשאתם מרכיבים את המנה שתרצו לצלם, כדאי להימנע ממוצרים בעלי צבע קונטרסטי, המקשה מאוד על הצילום. אם בכל זאת תרצו לצלם את המנה עם מוצרים אלו, אפשר להתגבר על בעית הצבע על ידי תאורה מתאימה.

 

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף – סיגמא צילום מוצרים.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד