1548856-min

איך להרכיב מטבח חוץ

מטבח חוץ הוא טרנד לוהט בקרב דירות קרקע, ווילות ואפילו פנטהאוזים עם גג גדול. כדי להרכיב מטבח בחוץ יש צורך להתחשב בהרבה מאוד נתונים וכמו כן, הוא יראה כמובן אחרת ממטבח של תוך הבית הן מבחינת החומרים שמייצרים אותו שאלו חומרים שעמידים בפני קור וחום וגם שיטות הבישול בו.

היתרון של מטבח חוץ הוא ראשית בהוספה שלו לחן של הגינה או החצר שלכם וכמובן, היכולת לארח בחצר בכיף בלי ללכת הלוך וחזור למטבח בתוך הבית בלי סוף.

במטבח חוץ ניתן לבשל הכול. לקצוץ ירקות, לטגן, לצלות בשר על האש ועוד מגוון פעולות וכמו כן, לגרום לאוכל להישאר חם למרות מזג האוויר הקריר.

אז איך מרכיבים מטבח חוץ? המשיכו לקרוא כדי לדעת.

 

מטבח חוץ:

כדי להרכיב מטבח חוץ עליכם לתכנן קודם היכן המטבח יהיה.

למשל, יש אנשים שאוהבים שהמטבח בחוץ קרוב לכניסה לבית כך, הם יכולים להביא את המצרכים בנוחות למטבח החצר ולהתחיל לקצוץ ולבשל. כמו כן לפעמים המטבח בחוץ מתפקד מצוין, אבל אתם פחות, כי קר או חם, לכן, במקר שהמטבח החיצוני צמוד לכניסה צדדית לבית יש אפשרות לשים פרגולה נחמדה שתגן עליכם ממזג האוויר ומהרוחות.

בנוסף, עליכם לבדוק את חיבורי החשמל אצלכם ולהבין איפה ימוקם המטבח לפי זה. לא מומלץ לבנות מטבח במקום מרוחק מגז או חשמל, אתם תצטרכו לפתוח נקודות חשמל חדשות וזה עלול להיות סיבוך מיותר בהקמת המטבח.

דבר נוסף שכדאי לבדוק זה את שטח החצר האם הוא ממש ישר או שיש לו נטייה כל שהיא כלפי מעלה או מטה, אולי יש צינור ניקוז שמייצר שיפוע מסוים, כך או כך, אתם רוצים לוודא שהמשטח ישר ושם להקים את המטבח.

 

לקבלת ייעוץ מקצועי פנו אלינו – דונטלו קרמיקה.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד