1805955-min

בובות פופ – לא רק לילדים

בשנים האחרונות, אנחנו יכולים לראות תופעה מאוד מעניינת ולא צפויה. הרבה מאוד בני נוער ומבוגרים רוכשים בובות. על פניו, היינו יכולים לחשוב שבובות זה עניין לילדים עד גיל מסוים. אך כשמדובר על בובות פופ, אין לזה גיל וגם אנשים מבוגרים רוכשים ואוספים אותן.

בובות פופ הן שונות מבובות רגילות מאחר והן מתבססות על דמויות אמיתיות. מדובר בבובות קטנות שמגיעות בקופסא מיוחדת, והן למעשה מציגות בפנינו דמויות מעולמות תוכן שונים. כך למשל, אפשר למצוא בובות פופ בדמות זמרים, שחקני קולנוע, שחקני טלוויזיה, ספורטאים, פוליטיקאים, דמויות מסדרות וסרטים, דמויות מסיפורים ואגדות ועוד שורה של דמויות מתרבות הפופ, מכל התקופות ומכל התחומים.

כאמור, הרבה מאוד אנשים בוחרים לאסוף בובות פופ, בין אם מדובר על בובות של דמויות שהם אוהבים מסדרות וסרטים ובין אם מדובר על דמויות מן המציאות. צריך לומר, הרבה פעמים הדמיון הוא פשוט יוצא מדהים. לא רק בפנים, בשיער או באיברים שונים בגוף אלא אפילו במחוות קטנות. למשל, אפשר למצוא דמויות טלוויזיוניות עם אפיונים שמוכרים לנו מהסדרה בה הדמות שיחקה.

 

כיצד בוחרים בובת פופ?

באופן טבעי, כל אחד ירצה לקנות בובת פופ אהובה עליו. בין אם מדובר על בובה מתוך סדרה, סרט או מהמציאות. יש מקרים בהם אפשר למצוא דמות מסוימת שיש לה מספר בובות. למשל, אל באנדי מנישואים פלוס, יש לו שתי בובות לפחות, אחת עם היד בתוך המכנס ושנייה עם מדי פוטבול. כיאה לדמות שלו בסדרה. זה נכון גם לגבי דמויות אחרות.

חשוב להדגיש, אפשר למצוא אינספור דוגמאות של בובות, לכן גם אם בוחרים דמות מסוימת עם אפיון מסוים, זה לא הסוף, אפשר למצוא את אותה דמות גם עם אפיונים אחרים, שונים לגמרי.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד