איפור קבוע בגבות

מה זה מיקרובליידינג?

הגבות מקבלות הכי הרבה יחס ותשומת לב כאשר עוסקי בנושא של טיפוח הפנים ואיפור מסוגים שונים.

הגבות מקבלות בכל עשור ובכל תקופה סוג אחר של התייחסות. יש תקופות בהן כולן רוצות גבות עבות ויש תקופות אשר בהן הכול הפוך. הנשים כולן רוצו גבות דקיקות ממש. יש כמובן גם את האופנה שהיא אופנת ביניים. אך בכל תקופה ובכל זמן יש את הצורה שכולן רוצות לשוות לגבות שלהן.

איך משדרגים את מראה הגבות?

השדרוג של איפור קבוע בגבות חייב להיעשות אך ורק בעזרת אנשי מקצוע שיש להם את הניסיון בתחום הזה של עיצוב גבות.

היות ושדרוג וטיפול בגבות יקר כאשר מדובר באיפור קבוע כמו מיקרובליידינג או שיטת השערה ועוד, הרי שמדובר בטיפול הנעשה למשך טווח ארוך של זמן. טעות הכי קטנה ולו בשערה אחת בלבד, כבר עשויה לפגום בתוצאות. שגיאה במיקום כל כך רגיש לא יהיה תמיד בר תיקון.

מה זה מיקרובליידינג?

אז מה היא בעצם השיטה הזו של מיקרובליידינג? מדובר בשיטה שעושה שימוש בלהבים מאוד דקיקים ועדינים אשר בעזרתם מבצעים חריצים עדינים מאוד באזורים בגבות אשר שם ישנם חורים או חסרים בשיער. את החריצים הללו ממלאים באמצעות משהו דומה המזכיר מאוד את מראה השערה. התוצאה היא גבות הרבה יותר מלאות עם תוספת מהותית של שיער.

המומחים שיבצעו עבורכם מיקרובליידינג?

מיקרובליידינג זה לא דבר של מה בכך וזה לא משהו שאפשר להקל ראש בביצוע שלו. זאת בגלל עדינות הטיפול והצורך לבצע אותו בצורה הכי מדויק והכי מקצועית. אחרי הכול מדובר בטיפול שאמור להחזיק מעמד משך מספר חודשים ואפילו עד שנה. כך שאם הטיפול לא ייעשה כמו שצריך, התוצאות עשויות להיות ממש מאכזבות ומתסכלות. קראו בהרחבה כמה זמן מחזיק מיקרובליידינג?!

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד