לימודי גיטרה

לימודי גיטרה

אם בעבר הייתם צריכים ללכת לשיעורי ערב במקום פיזי מסוים ושם ללמוד מוזיקה, היום, הכל נעשה הרבה יותר פשוט. מורה פרטי בתחום של לימודי גיטרה, ייקח אתכם צעד אחר צעד ויראה לכם כיצד תוכלו לנגן בגיטרה בקלות וביעילות.

לימודי גיטרה

תהליך לימוד מיומנות חדשה, קוצר, לעתים, יתרונות מדהימים, ולמידת הגיטרה אינה שונה מכך. מלבד היתרון בכך שניתן כעת לנגן על כלי, תתפלאו מכמות היתרונות הפיזיים והפסיכולוגיים שניתן לייחס ללימוד הגיטרה (או באמת כל כלי אחר לצורך העניין). 

רבים מהיתרונות הללו, מתורגמים גם לפעילויות ולהתנהגויות יומיומיות. במאמר זה, נבדוק כמה יתרונות של לימוד גיטרה במרכז שיעורי מוסיקה ימאהה ובכלל.

תרגילי מוח

יתרון נוסף של נגינה בגיטרה, הם השיפורים בריכוז ובזיכרון. ללא ספק, לימוד כל כלי נגינה הוא משימה קשה; עקומת הלמידה הראשונית תלולה במיוחד, ולכן בכדי לראות תוצאות, תצטרכו לממש את היכולת שלכם בלהתרכז ולשנן דברים. 

ככל שתקדישו יותר זמן בתרגילי גיטרה או בשירים שונים, תגלו שגם יכולתכם להתמקד במשימות אחרות מחוץ לנגינת מוסיקה נעשות בצורה נכונה. 

היתרונות של נגינה בגיטרה – שחרור רגשי

כנראה שההיבט המהנה ביותר בנגינה על גיטרה, הוא החוויה הקתרית שמגיעה ליצירת מוזיקה. זו אחת מהדרכים הנגישות ביותר לביטוי חופשי מלבד אמנות חזותית. הביטוי החופשי המצוי ביצירת מוזיקה, קשור להרבה יתרונות בריאותיים. 

הסיבה העיקרית לרבים מהיתרונות הרגשיים והבריאותיים הללו, היא שנגינת מוסיקה, מעמידה אתכם במצב זרימה, בדומה לאלה שהושגו בתקופות ארוכות של מדיטציה. 

בזמן זרימה בנגינה על גיטרה, נראה שהזמן מתעוות, קצב הלב שלכם יורד ובדרך כלל, אתם תהיו רגועים יותר. ספורטאים, לעיתים, הולכים לפסיכולוגים בספורט כדי ללמוד כיצד להשיג מצבי זרימה כדי לגרום לביצועי שיא, כך בדיוק זה גם במוזיקה.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד