איתור נזילות

איך תדעו שיש לכם נזילה בבית

נזילה בבית היא בהחלט מצב לא נעים כלל. לעיתים ניתן להבין שיש נזילה בבית כי אפשר לראות טפטוף של מים מאחד הקירות, מהתקרה או אפילו בין המרצפות, אך לפעמים אי אפשר לראות טפטוף, אך ניתן לזהות שיש נזילה על ידי סימנים אחרים שיכולים להעיד על כך. חשוב מאוד להיות ערים לכלל הסימנים שיכולים להעיד על נזילה וזאת בכדי להזמין איש מקצוע רלוונטי לצורך איתור נזילות כמה שיותר מהר, במידה ואכן יש לכם נזילה בבית. חשוב מאוד לזכור שנזילה שלא מטפלים בה בצורה מקצועית, עלולה להסב נזק למבנה ואף לרכוש שבבית.

סימנים לכך שיש לכם נזילה בבית

חשוב מאוד לדעת שישנם כמה סימנים שיכולים להעיד על כך שיש לכם נזילה בבית ועליכם לאתר את המיקום שלה על מנת לתקן אותה. ראשית כל, אחד הסימנים הבולטים ביותר הוא חשבון מים גבוה מהרגיל. אם אתם מקבלים חשבון מים חריג באופן קיצוני, יתכן מאוד שיש לכם נזילה סמויה כלשהי. שנית, אם יש לכם סימני רטיבות או עובש בקירות, כדאי להזמין בדיקה לאיתור רטיבות כי ככל הנראה יש לכם נזילה כלשהי שגורמת להם להיווצר. אם הקירות שלכם מתחילים להתפורר, ככל הנראה יש נזילה כלשהי שגורמת להם להתפורר. הבדיקה הטובה ביותר היא לגשת לשעון של המים ולבדוק אם יש בו פעולה כלשהי גם כאשר כל הברזים שבביתכם סגורים. במידה והוא מעיד על פעילות כלשהי ככל הנראה יש לכם נזילה.

מה עושים במקרה של נזילה?

במקרה של נזילה ראשית כל יש לאתר את המקור שלה ועל כן, חשוב מאוד לבחור באיש מקצוע שיודע כיצד לאתר נזילה בצורה מקצועית ובאופן חיצוני, על מנת לטפל בה באופן נקודתי ולא להסב נזק למבנה.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד