smoke-2636848_640

מה ההבדל בין סיגריה לנרגילה אלקטרונית?

לא מעט אנשים כיום עברו לעשן סיגריות אלקטרוניות, מהסיבה הפשוטה שנמאס להם מהריח הרע שמייצרות הסיגריות, כך גם כאלו שאוהבים לעשן נרגילה, הלו לגלות את הנרגילה האלקטרונית. 

עישון נרגילה הוא כבר משהו שנמצא ברמה התרבותית היומיומית, ויש כאלו שיכולים להעביר שעות בעישון נרגילה. 

ראשית, כמובן נתייחס להבדלים העיקריים בין השתיים.

ההבדל העיקרי בין סיגריה אלקטרונית לנרגילה אלקטרונית הנה  שסיגריה ת מופעלת באמצעות סוללה, ואין צורך בהצתה שלה על ידי אש, בעוד בנרגילה האלקטרונית, במקום שימוש בפחם המוכר ועד שהוא דולק ומאפשר שימוש בנרגילה עצמה, גם היא נטענת אך מחזיקה זמן לאורך זמן ארוך יותר, וניתן לעשות שימוש בנוזלי מילוי בטעמים ושונים רבים יותר מאשר בסיגריה האלקטרונית. לרוב, הנרגילה האלקטרונית גם תגיע עם סוללה חיצונית ולא סוללה פנימית כמו בסיגריה האלקטרונית. 

יש הטוענים שדווקא נרגילה אלקטרונית לעומת נרגילה רגילה מפחיתה סיכונים בריאותיים, מהסיבה הפשוטה שאין חשיפה לעשן הפחם כמו בנרגילה הרגילה. 

איך נרגילה אלקטרונית עובדת?

כפי שציינו, נרגילה אלקטרונית מופעלת על ידי סוללה שנטענת באמצעות חשמל או כבל USB, כדי לעשן איתה פשוט נדרש לחבר אותה לחשמל. ראש הנרגילה עצמו מורכב על גוף חשמלי שמאפשר את חימום הנוזל שאותו מעשנים. 

הנרגילה האלקטרונית מאפשרת ליהנות מאותם הטעמים, הריחות, והחוויה של הנרגילה הרגילה תוך שכמובן מוותרים על האש והעשן הרגיל והמוכר. כך שמי שאוהב לעשן נרגילה אבל פחות אוהב את הלוגיסטיקה שמסביב לנרגילה רגילה (גודל הנרגילה, הטבק, הצינור, זמן ההתעסקות עם הנרגילה) מומלץ לו לנסות בהחלט נרגילה אלקטרונית.

אז מה בעצם דומה?

גם בסיגריה אלקטרונית וגם בנרגילה אלקטרונית, משתמשים בחומרי מילוי אותם בוחרים מראש, בין אם אלו חומרי מילוי המכילים ניקוטין או חומרים גם שאינם מכילים ניקוטין. כמובן שרצוי מאוד לרכוש את חומר המילוי. למידע בנושא מלחי ניקוטין

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד