מזוודות - כיצד בוחרים?

מזוודות – כיצד בוחרים?

מזוודות הן פריט חשוב שילווה אותכם בזמן שאתם נוסעים ועוברים ממקום אחד לשני. כיום יש מגוון רחב של פריטים כמו כאלה שנועדו לאחסון חפצים חשובים ולאפשר נשיאה נוחה של חפצים שונים בשדות התעופה. אבל כיצד מזוודה באופן נכון? הנה כמה דגשים חשובים:  

גודל

בדקו איזה גודל מזוודה מתאים לכם. בחנויות און ליין כמו לה בורסה תיקים ומזוודות תמצאו גדלים שונים של מזוודות החל מגודל קטן של 16 אינץ’ עד 20 אינץ’ ויותר. כיום אפשר לבחור גם סט מזוודות אשר יגיע אליכם במשלוח מהיר במידה ותבצעו רכישה און ליין.

נוחות

מומלץ לבחור מזוודה שמציעה נוחות מרבית כמו כזאת על 4 גלגלים לניוד נוח וידית טלסקופית עשויה אלומיניום לאחיזה טובה ונוחה תוך שליטה בגבהים של הידית. 

איכות

חשוב לשים דגש על איכות. בחרו פריט עשוי מחומרי איכות בלבד על מנת שלא תצטרכו להתמודד עם קריעה של ריץ’ רץ או של בד. חנויות תיקים מקוונות מספקות בדרך כלל איכות או לפחות אחריות על מרבית המוצרים. בחרו מזוודה עם ידית נוחה. חשוב לבחור מזוודה שמכילה מנעול נגד גניבה עם ידית אלומיניום איכותית.

גלגלים

אם בעבר מזוודות היו כבדות ונישאות באמצעות ידית או רצועת כתף הרי שכיום טרולי היא התשובה לנוחות. ‘טרולי’ היא מזוודה מרובעת על גלגלים שמתאימה לשדות תעופה ולנשיאה קלה ללא צורך בהרמה. 

צורך

בחרו מזוודה בהתאם לצרכים שלכם. לדוגמא: אם יש לכם כבר כזאת שנועדה לתא המטען של המטוס וחסרה לכם מזוודת עליה למטוס – בחרו את הפריט המתאים לצורך שלכם. בדקו כי הגודל תקני וכי התיק מכיל את כל מה שתרצו שיהיה איתכם בזמן הטיסה שניתן לשלוף בקלות. כך תוכלו לבחור בצורה נכונה על פריט שתרצו. 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד