מראה פנורמית

מראה פנורמית

מראה פנורמית אשר מותקנת במיקומים שונים, מסייעת מאד בהגדלת טווח הראיה של הנהגים ומאפשרת להם לנסוע בבטחה. 

זוהי מראה קמורה אשר מראה את כל המרחב בזווית של תשעים מעלות וכך הנהג לא צריך לנחש או לקחת סיכונים לגבי מה שקורה בכביש.

יתרונות של מראה פנורמית 

מראה פנורמית עוזרת מאד לנהגים, מעניקה להם ביטחון בעת הנהיגה כיוון שבאמצעותה הם רואים את כל מרחב הדרך מכל הכיוונים וכך הם יכולים לקבל החלטה אם לנסוע, או להמתין אם יש רכב שמתקרב. בדרך זו נמנעות תאונות דרכים רבות שקרו בעבר עקב העובדה ששדה הראייה של הנהג היה מוגבל והוא לא ראה רכב שהתקרב למיקום שלו. 

זהו פתרון אידיאלי עבור צמתים של T  שלא רואים בהם את כל אורכן של הדרכים, ביישובים שיש בהם כבישים צרים כמו במושבים ובקיבוצים. כמו כן מראה פנורמית היא צורך אקוטי במקומות כמו חניונים אזורי תפעול, או מרכזי מסחר שבהם עולים עם הרכבים מקומה לקומה ומאד קשה לראות בסיבובים מה קורה בהמשך הדרך ולכן מראה פנורמית מעניקה ראייה וביטחון כיצד להמשיך לנהוג.

בחניונים תת קרקעיים קיימת בעיה זהה והנהג במקרים רבים לא יודע אם הוא יכול לעבור לקומה הבאה, אך כאשר מוצבת בנקודה האסטרטגית הנכונה מראה פנורמית, הבעיה נפתרת והנהג בוחן מה שהוא רואה במראה ובהתאם לכך ממשיך בתוואי הדרך. 

התקנה של מראה פנורמית 

אופן ההתקנה של מראה פנורמית הוא מהיר ביותר וגם אינו יקר והערך המוסף שהיא מעניקה לכל הנהגים הוא עצום. זו הסיבה שרשויות מקומיות ואזוריות רבות נרתמו לנושא זה, הבינו את חשיבותו האקוטית ולכן הזמינו התקנות של מראה פנורמית, שיוצרת שינוי לנהגים שמגיעים לנקודות הללו.

להתקנת מראה פנורמית צרו קשר עוד היום עם ש.מ מיגון ובטיחות

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד