הכנה לבגרות באינטרנט

אפליקציית וורקיטו לניהול עובדים חכם

בתים רבים בישראל מעסיקים כיום עובדי בית בתפקידים כאלה ואחרים: החל מגננים, מטפלות, עוזרות בית, מנקים ועוד. כיום על פי החוק בישראל יש לשלם לעובדים אלה ביטוח לאומי, דמי הבראה ופנסיה כחוק. למעשה מדובר בעובדים לכל דבר ועניין, גם אם אלה עובדים לפי שעה ומעט שעות במהלך החודש. העיסוק הביורוקרטי בנושאים אלה יכול להרתיע לפעמים אולם אפליקציית וורקיטו לניהול עובדים חכם קיימת כדי לפתור לכם בדיוק את זה.

החובה על תשלומי הביטוח והפנסיה עבור עובדי משק הבית:

כאמור על פי החוק בישראל כל מעסיק חייב בתשלום דמי ביטוח לאומי, פנסיה ודמי הבראה לעובדי משק הבית. גם אם אלה נחשבים לעובדים שעתיים, יש הצורך להוציא להם תלוש שכר עם הפרשות למיסים ופנסיה. ההתעסקות מול ביטוח לאומי וקרנות הפנסיה עשויה להיות מתיש ומעיק, כמו גם הנהלת החשבונות וחישובי האחוזים: כמה מגיע לעובד, כמה חופשה מגיע לו, כמה דמי הבראה, כמה ביטוח לאומי וכו’. כיום באמצעות אפליקציית וורקיטו שכרגע מאפשרת שימוש חינם לקהל הרחב בתקופת ההרצה שלה, עושה עבורכם את כל העבודה.

כיצד תורמת לנו אפליקציית וורקיטו?

אפליקציית וורקיטו מחשבת את שעות העבודה והשכר של העובדים שלכם, את אחוזי ההפרש שאתם צריכים לשלם לפנסיה ולביטוח לאומי עבורם, כולל אחוזי הניכוי מתלוש השכר על חשבון העובד, כך שתשלמו רק מה שאתם צריכים. העובדים לא יוכלו לבוא אליכם בטענות ואתם תהיו רגועים שהכול משולם ובזמן. האפליקציה תשלח לכם התראה פעם בחודש וכל שתצטרכו לעשות הוא ללחוץ על כפתור האישור לתשלום דמי הפנסיה של העובדים שיועברו ישירות לקרן הפנסיה שמערכת תקים על שם העובד שלכם.

שירותים נוספים בעתיד:

החברה פועלת לטובת שיפור השירות והוספת שירותים ופיצ’רים נוספים כך שתוכלו ליהנות מתמיכה מלאה וכל מה שאתם צריכים לניהול העובדים שלכם בקלות ובמהירות.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד