החזר מס לחיילים משוחררים - מה צריך לדעת?

החזר מס לחיילים משוחררים – מה צריך לדעת?

השתחררתם מהשירות הצבאי? הגיע הזמן לדעת מהן הזכויות המגיעות לכם. רבים מהחיילים כלל אינם יודעים כיצד להתנהל בתוך אזרח ואינם מודעים למה הם זכאים. כאן נפרט יותר בנושא של החזר מס לחיילים משוחררים – מה צריך לדעת?

הטבות מטעם המדינה

חיילי ישראל משרתים כמה שנים בצבא ומנותקים במקצת מההוויה האזרחית. מדובר באנשים צעירים שעדיין אין להן ניסיון כיצד בודקים את זכויותיהם, ולכן חלקם כלל אינם יודעים מהן ההטבות המגיעות להם מהמדינה. ניתן למצוא מידע על דרך החישוב של החזר המס השנתי באמצעות הלינק https://www.taxfinance.co.il/calculation-of-annual-tax-refund/

היעזרות בגורם מקצועי

כדאי מאוד להיעזר בגורם מקצועי, למשל לפנות אל חברה המעניקה שירותים פיננסים בה מועסקים עובדים מקצועיים ומיומנים אשר יסייעו לכם לממש את זכויותיכם, כגון החזר מס לחיילים משוחררים. אין צורך לשלם עבור הבדיקה, ויש לדעת שלא פעם מדובר בסכומים גבוהים ביותר, עשרות אלפי שקלים ואף יותר – מאות.

חייל, דע את זכויותיך

מסתבר שמרבית החיילים המשוחררים כלל לא יודעים כי המדינה קבעה שמגיעות להם הטבות, וכך הם מאבדים כסף רב. ובכל זאת המדינה החליטה שכל חייל זכאי להחזרי מס, מדובר בתקופה של 36 חודשים מן הרגע ששוחררו. ההטבות מיועדות גם למי שירת במשמר הגבול, אנשים שעשו שירות לאומי ואף שוטרים.

מס מופחת לחיילים משוחררים

חיילי צה”ל משקיעים רבות במהלך שירותם הצבאי. לאחר השחרור והחזרה לחיים אזרחיים, הם חוגגים את הרגע, ועליהם לדעת שהם ישלמו מס מופחת.

כפי שנאמר לא מעט חיילים אינם מכירים את הזכויות המגיעות להם, לכן יש לבדוק באמצעות סימולטור להחזרי מס פעם אחת בשנה בדיקות בכל הנוגע להחזרי מס, זאת בכדי לדעת האם המדינה מחויבת על פי התנאים הנתונים להחזיר לכם מס. אל תוותרו על מה שמגיע לכם, היו מודעים לזכויות שלכם.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד