מנעולן

אילו שירותים מספק מנעולן?

המנעולן יש לו הרבה תפקידים.

למרות שעם השנים ועם ההתפתחות הטכנולוגית המואצת אנחנו מתחילים לשכוח אט אט מהמפתחות, כמו למשל מפתחות הרכב שכבר מזמן הפכו לשלט רחוק או המפתחות לחדרים בבתי המלון שהפכו לכרטיסים חכמים, כך גם המפתחות של הבית מתחילות אט אט לעזוב את הזירה לטובת קודנים או כרטיסים חכמים מערכות בית חכם ועוד שלל אפשרויות.

למרות כל זה עדיין יש לנו צורך במנעולן. יש עדיין דברים שהטכנולוגיה המתקדמת לא הצליחה לפתור ודווקא המנעולן הוא זה שמסוגל לתת את המענה המדויק והנכון לכל אותם המקרים.

מתי צריך שירות של מנעולן?

תארו לעצמכם, אתם יוצאים מהבית ומתקרבים לרכב, מנסים לפתוח אותו עם השלט, ו – כלום… המכונית לא מגיבה. משהו קרה… עכשיו, אין לכם מפתח לרכב. גם אם קבלתם כזה אי פעם, אתם כבר לא זוכרים איפה הוא מונח. כאן מגיע מקומו של המנעולן או פורץ רכבים חוקי ומקצועי.

הוא זה שיידע איך לפתור את הבעיה וגם איך לפתוח את המכונית.

אולי אתם לא יודעים, אך היון ברוב השלטים של כלי הרכב יש מפתח מוצפן בפנים ובלחיצה קלה הוא נשלף. אז ייתכן שבמקרה של רכב נעול, אתם יכולים להסתדר בכוחות עצמכם, אם יש לכם את המפתח הזה. אך גם אם לא, המנעולן בהחלט יסתדר עם האתגר.

מי יכול להיות מנעולן?

אז לא כל מי שיודע לפרוץ כלי רכב או מנעולים יכול גם לתפקד ולעבוד כמנעולן לרכב. כי גם גנבים ופורצים הם מומחים בדבר הזה ואף אחד לא היה רוצה להפקיר את הבית שלו או את הרכב לידי אנשים מהסוג הזה. על כן, אנשים שאכן עובדים כמנעולנים, צריכים לקבל אישור לכך לצד תעודת יושר מטעם המשטרה שהם אנשים ישרים ללא עבר פלילי.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד