קרם חומצה היאלורונית

טווח מחירים לקרם חומצה היאלורונית

אם תערכו השוואת מחירים של עלויות קרם חומצה היאלורונית, תוכלו לראות כי טווח המחירים המקובל בין הספקים נע החל מ- 50 ש”ח ויכול להגיע גם למאות שקלים, ברוב החנויות המציעות את המוצר. המחיר של קרם חומצה ההיאלורונית מורכב ממספר פרמטרים ותלוי בטיב ואיכות החומרים מהם רקחו את המוצר, כמו כן גם לחנות ממנה תבחרו לרכוש את המוצר יש השפעה ישירה על המחיר שתשלמו בסופו של דבר.

> בדקו גם את המוצר prophecy cream מחיר וחוו”ד

הפרמטרים שיקבעו כמה תשלמו על קרם חומצה היאלורונית

כאמור, ישנם מספר פרמטרים לפיהם נקבע מחירו של קרם חומצה היאלורונית, אותם פרמטרים בד”רכ ירכיבו גם את המחיר של מוצרי טיפוח ואסתטיקה רבים אחרים, להלן המרכיבים המרכזיים אליהם יש לשם לב בעת השוואת מחירים וכן במעמד הרכישה:

  • כמות – מוצרי טיפוח וקוסמטיקה נמכרים לרוב במספר גדלים המכילים כמויות שונות, כמות קרם במקרה זה. קרם חומצה היאלורונית מגיע בדר”כ בנפח של 30/40/50 מ”ל. כאשר פונים לבדוק את טווח המחירים של מוצר מסויים כדאי לשם לב שכל המוצרים שאנו משווים הם בעלי נפח זהה.
  • שימוש – יש לציין שלקרם חומצה היאלורונית מספר שימושים ולפיהם מחיר המוצר משתנה. לדוגמא, לעיתים קרם עבור השפתיים יהיה במחיר שונה מקרם המיועד לאזור העיניים. כאשר אתם משווים בין הקרמים השונים שימו לב לתווית לאיזה אזור בגוף מיועד המוצר לפי זה בצעו החלטות נבונות.
  • מותג – כמובן שליצרן / המותג / הבית שממנו יוצא המוצר יש השפעה גדולה על תג המחיר של המוצר. אם נשווה בין יצרן אנונימי למותג כמו חוה זינגבוים למשל, וודאי שהמוצר מבית חוה זינגבוים יהיה הגבוה יותר, אך גם היעיל והטוב יותר. היו צרכנים חכמים ואל תתפשרו על בריאות העור, גם כשזה מגיע למחיר.
  • מבצעים – אם תבחרו לרכוש את הקרם בעונת מבצעים, יש להניח שתצליחו להשיג את המוצר במחיר עם הנחה משמעותית. אל תהיו פזיזים ותכננו מראש את מועד הרכישה, בחירה זו עשויה לחסוך לכם לא מעט כסף.

> למדו מתי כדאי לרכוש רטינול לעור הפנים

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד