1518232-min

צילום מוצרים – נקודות שצריך לשים לב אליהן

אחד החלקים הבולטים והחשובים ביותר בעולם של שיווק ופרסום, מגיע מהמקום בו אנחנו צריכים להציג כיצד המוצר נראה בפני הלקוחות אליהם אנחנו פונים. יש לנו את היכולת והכלים להסביר להם על המוצר ולתאר אותו במילים, אך אם אנחנו רוצים למכור להם אותו, אזי שאנחנו חייבים להציג בפניהם תמונות של המוצר. 

לשם כך, כפי שניתן להבין, אנחנו צריכים לייצר סט תמונות איכותי ומרשים אשר יתפוס את העין ויעזור לנו למכור את המוצר. אנחנו נזמין לשם כך צלם שמתמחה בצילום מוצרים. הוא ידע כיצד לגשת אל התהליך, כיצד לצלם את המוצר ואיך לייצר עבורנו תמונות ברמה גבוהה. בין אם זה בשחור לבן או צבע, בין אם זה תמונות גדולות קטנות, רוחב או אורך, נייחות או ניידות ועוד. 

ישנן נקודות שאנחנו צריכים לשים לב אליהן, בשביל שנוכל להציג את המוצר בעזרת התמונות ולמכור אותו בעזרתן. אילו נקודות שחשוב מאוד להתייחס אליהן לפני ובזמן צילום מסחרי

נקודות שיש לשים לב אליהן

נקודה ראשונה, אנחנו צריכים לשאול את עצמנו איך נרצה שהלקוח יראה את המוצר. כמו שיש לאנשים זווית טובה, יפה, כך גם למוצר יש זוויות מסוימות שמחמיאות לו יותר. מה עוד שאין טעם להציג אותו בזווית שלא אומרות דבר על העיצוב או על המבנה שלו. 

נקודה שנייה, אנחנו צריכים לקחת בחשבון שהלקוח ירצה לראות בצורה ברורה וחדה את המוצר, אך יחד עם זאת, מה שאנחנו נציג לו, לרוב לזה הוא יתייחס. לכן אנחנו צריכים להדגיש את החלקים הנכונים. 

נקודה שלישית, המוצר צריך להתאים ללקוח מבחינת סגנון, עיצוב ותכנון ולכן גם חשוב להשקיע בתמונות, באופן כזה שבאמת הוא יוכל לזהות מה מתאים ונכון עבורו. 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד