משחקים לסוני 5

משחקים לסוני 5 – שלושה משחקים שאוהבי אקשן צריכים להכיר

אם יש לכם סוני 5 או שאתם מתכננים לרכוש כזה בקרוב, חשוב שתכירו 3 משחקים לסוני 5 שהפכו לקאלט של ממש! הראשון הוא משחק אימה, השני הוא משחק היסטורי ומותח והשלישי משחק אקשן ויריות.

אבל לפני הכול – מה צריך לדעת על סוני פלייסטשן 5?

קונסולת המשחקים החדשנית היא הדבר הבא של סוני במהדורות המשחקים החכמים והמתקדמים. המהדורה כוללת כונן אופטי להפעלת דיסקים, משחקים חדשים ומאתגרים, שלט חכם ומגוון אפשרויות לאוהבי משחקי המחשב – שלא תמצאו בקונסולה אחרת.

הנה 3 משחקים שחייבים להכיר:

Resident evil village

משחק שמוכר גם כ”האוייב שבפנים” והוא משחק הישרדות אימה יפני. העלילה מתמקדת בזוג הורים שהביא תינוקת לעולם, אבל מגלה שהמקום בו הם חיים גדוש במוטציות מלחיצות. התינוקת נחטפה ועכשיו צריך להציל אותה מתוך האויב שבפנים. המשחק מצמרר ויש בו השראה מסרטים כמו “תינוקה של רוזמרי”, וממשחק קודם שהוא החלק הראשון של Resident evil village

Rainbow 6 siege delux

משחק מלא יריות ואקשן שכל מי שיש לו סוני 5 חייב לחוות. משחק זה מגיע עם מפות ומגוון רחב של דמויות. הכירו את המשחק מקרוב בחנויות אינטרנטיות שמוכרות משחקים מקוריים של סוני. 

“מרתה מתה”

חזרה למלחמת העולה השנייה, בה גופה של אישה נמצאה בכפר נטוש. השחקנים יצטרכו לגלות את האמת אודות האמת האיומה שנמצאת מאחורי גילוי הגופה. 

כאשר אתם משחקים בקונסולת המשחק המדהימה אל תשחקו ללא שלט של סוני. בחרו שלט מקורי עם מערכת בקרה שתספק לכם חוויה מדהימה! כך תוכלו לשחק בממד חדש ומרגש.

> למדו כיצד רוכשים מחשבים לגיימינג

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד