1808266-min

טיפול בתולעי עץ – מה הטיפול היעיל ביותר?

לא מעט אנשים אינם מכירים את תולעי העץ וטוב שכך. תולעי העץ הם נגע נפוץ שעלול לגרום לנזקים חמורים למוצרי ורהיטי עץ. רעשי הכרסום של התולעים הללו מפריעים לשנת הלילה והנזק שהן מסיבות חמור מאוד. לכן, אם יש לכם תולעי עץ ברהיטים או בכל מקום אחר שיש בו עץ בביתכם, חשוב מאוד שתבחרו בהדברה מקצועית ויסודית שתתבצע על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום.

 

כיצד מבצעים הדברה בתולעי עץ?

שלא כמו הדברת סוגי מיקים אחרים, הדברה של תולעי עץ מתבצעת בשיטה ייחודית אשר דורשת רישיונות מתאימים. מדובר על הדברה המתבצעת באמצעות איוד בגז. הגז הוא גז רעיל אשר מוחדר אל תוך הרהיט והוא יכול להשמיד הן את הזחלים הפוגמים בעץ והן את כל גלגולי המזיק לרבות שלב הביצה והחרק הבוגר. מדובר על הטיפול היעיל ביותר כיום בתולעי העץ.

יחד עם זאת, חשוב מאוד להבין כי מכיוון שמדובר על גז רעיל, יש צורך לבחור באנשי מקצוע שמוסמכים לבצע את ההדברה המדוברת. אנשי מקצוע חובבנים או שאין להם הסמכה לבצע הדברה בגז איוד עלולים לסכן את החיים שלכם פשוטו כמשמעו.

בתהליך ההדברה יש לרסס את פנים הרהיט, לאטום אותו בצורה הרמטית כל עוד הגז בתוכו שלא תהיה חדירה של גז מחוץ לרהיט ולאחר מכן לאוורר את הרהיט מהגז לחלוטין.

 

כיצד בוחרים הדברה בגז איוד לתולעי עץ?

אם יש לכם תולעי עץ בבית אתם בוודאי צריכים לטפל בתופעה בצורה הטובה והיסודית ביותר ועל כן, אין דבר טוב יותר משימוש בגד איוד. חשוב מאוד שתבחרו מדביר מקצועי ומנוסה שיש לו רישיון מדביר בתוקף מהמשרד להגנת הסביבה ושידוע כי הוא מוסמך, מקצועי ומנוסה בתחום ביצוע הדברות מוצלחות מעין אלה.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד