חליפת הגנה למעלית מעץ

חליפת הגנה למעלית מעץ – זה חשוב לכם

כשאתם מסדירים חליפה למעלית מעץ מומלץ שתעשו את זה אצל משווקי חליפות לצורך הגנה מקצועיים ביותר. ותוך כדי אפיון מלא של המעלית הקיימת. סט ההגנה המושלם למעלית יבטיח את ההגנה האמיתית של המעלית ואת השלמות שלה. כך שנושא של חליפת הגנה למעלית מעץ היא נושא שחשוב לדעת בדיוק כיצד מבצעים אותו, ומיד תדעו את כל הפרטים לגביו.

חליפת הגנה למעלית לנוסעים – זה חשוב לדיירים שלכם

מיגון המעלית מסוג זה משרת את הדיירים בבניין המגורים ואת המשתמשים בבניין המשרדים כמובן. אפשר לבחור חליפת הגנה למעלית העשויה מבד, או חליפת הגנה למעלית מעץ המבוססת על עץ דחוס שאינו רגיש למים ומאפשר בטיחות מרבית. כשמדובר בעץ, ההתקנה מיישמת הגנה מלאה בין קירות המעלית עם יכולת לעץ מהודר או בעל אפשרות לעיבוד שבבי המעניקים מראה מודרני. כאשר מדובר על בד, הבד הוא ספוגי ובחלקו האחורי ישנה קשיחות המעניקה את ההגנה הרצויה למעלית.

חליפת הגנה למעלית לספקים

מיגון מעלית לספקים הוא מיגון המתאים למעליות שבהן יש תנועה רבה של פועלי בניין ושליחי משא. חליפת הגנה זו חייבת להיות חזקה מאד ופי כמה מהחליפה הרגילה. גם אם העיצוב שלה פחות אסתטי לעין לצורך העניין. הדגם המומלץ הוא חליפה משעם, אותו שעם שממנו עשוי פקק היין המחוספסשכולנו מכירים.

חליפת הגנה שלמה מחומר שעם יוצרת שכבה חזקה שאפילו פטיש של 5 ק”ג לא יעבור אותה ומעניקה בטיחות עוצמתית. החליפה הזאת עוטפת את כל המעלית, פרט ללוח הכפתורים, אך בשל המידה העבה הם נעשים עמוקים ולא אפשרי לחדור אליהם עם כלי עבודה וקסדות אלא רק עם ידי הנוסע, ולכן לשם מכוונים כאשר מתקינים מיגון מעלית לשימושם של ספקים על מנת שהכפתורים לא ינזקו, והמעלית תשמור על בטיחותה בהתאם.

חליפות הגנה בהתאמה אישית – זה קיים!

חברת דקו שילד היא חברה וותיקה בתחום ומובילה בסטנדטרים הגבוהים ביותר מוצרי מיגון מעליות. החברה מייצרת בישראל חליפות הגנה למעליות מעל עשור. דקו שילד לא מתפשרת באיכות המוצר ומספקת חליפות הגנה למעליות מהחומרים הטובים ביותר הנבחרו בקפידה, וברמת גימור גבוהה ביותר המעניקה הגנה אפקטיבית ומראה אסתטי גם לטווח הרחוק.

בדקו שילד משווקים מיגון מעליות מכל סוג לכל קבוצת נוסעים מנוסעים ועד לספקים. חליפה למעלית מעץ או חליפה למעלית מבד, חליפה משעם לספקים ועוד. החליפות של דקו שילד בעלות עיצוב ייחודי להטמעת מראה קלאסי ובהגנה מירבית.

המוצרים של דקו-שילד מעניקים לתא המעלית שלכם הגנה אמיתית ויעילה מהטובות בשוק ולא רק למראית העין ובמערכות המצוידות בכל המרכיבים, גם הקטנים ביותר, שבזכותם תא המעלית לא רק מוגן לחלוטין, אלא נשמר לזמן רב.

בשנת 2008 פיתחנו והמצאנו את שיטת המוטות הטלסקופיים הפריקים בעלי המנגנון האוטומטי להתאמת עוצמת ההידוק לקירות המעלית. במהלך השנים המשכנו לפתח ולהמציא סוגים שונים של מערכות הגנה מתקדמות, על מנת לספק מענה לצרכים העדכניים של צוותים טכניים ומנהלי בניינים.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד