ציפוי חלונות

ציפוי חלונות

כיום, כבר אין צורך בווילונות או תריסים על מנת ליצור הגנה מהשמש והקרינה והחום שהיא מייצר לבית או לבית העסק. ציפוי חלונות, הנו פתרון נהדר ואסתטי עם הרבה מאוד יתרונות, שיאפשר לכם לשבת במשרד או בבית, ליהנות מהנוף, ולחסוך באנרגיה חשמל וכמובן בכסף.

ציפוי חלונות בעצם יוצר הצללה למרחב הרלוונטי, ומספק הגנה אידאלית מפני קרני UV שנחשבות למסוכנות לבריאות. הציפוי מפחית ב-50% את חדירת קרני ה-UV ומונע הצטברות של חום במרחב, מה שיאפשר גם למזגן לעבוד פחות ולכם להרגיש נעים יותר, וגם יורד את הצורך התכוף להשתמש בתריסים חשמליים.

הציפוי של החלונות מתבצע באופן פשוט יחסית: באמצעות מדבקות מתאימות: כהות או שקופות, כל אחד בהתאם להעדפה ולצרכים שלו. כל מדבקה תשיג בסופו של דבר את אותן המטרות. כמובן שיש צורך לקחת בחשבון את

האם ציפוי חלונות באמת יעיל בפני הצטברות של חום?

כל הזמן אנחנו נוטים לשמוע על ההשפעות של ההתחממות הגלובלית, וכשמגיע הקיץ בישראל, אנחנו נוטים לראות ולהרגיש שלפעמים יש ימים חמים ובלתי נסבלים שפשוט אי אפשר להסתובב בחוץ. ציפוי חלונות יכול למנוע ולדחות את החום ב-83% היכן שבוחרים להתקין אותו.

כמובן שפרט לחום שמצטבר, כפי שכבר ציינו, הציפוי מפחית באופן משמעותי את חדירת קרני ה-UV שחשיפה ממושכת אליהן נחשבת למסוכן לבני אדם. כך, שמי שבוחר לעשות שימוש בציפוי חלונות גם שומר על הנמצאים בבית או בבית העסק מפני החום וגם מפני החשיפה לקרני UV.

האם זה מגן על עוד דברים?

פרט להגנה על בני אדם מחום ומקרני UV, ציפוי חלונות מגן גם על ציוד רגיש. אם אתם עסק שיש לו ציוד רגיש (בעיקר ציוד חשמלי) שעשוי להיפגע מנזקי חום, ציפוי חלונות הינו פתרון נהדר עבורכם. לא רק שזה פתרון נהדר זה גם פתרון חיוני, שכן אף אחד לא רוצה לגלות בטעות שהחום והשמש פגעו לו בציוד רגיש ולנזק כספי.

כמובן, שהדבר הכי חשוב, זה שאם בוחרים להתקין ציפוי חלונות זה לעבוד עם חברה מקצועית, אמינה ומנוסה שתדאג לכך שהבית שלכם או בית העסק יהיה הכי מוגן מקרני ה-UV ומהחום.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד