קעקוע אוטלרא דיפ

קעקוע אולטרא דיפ

הגיע הזמן שתכירו את אחד מהטרנדים החמים ביותר כיום בעולם האטרקציות, אנו מתכוונים כמובן לקעקועי אולטרא דיפ שמוסיפים ייחודיות בלתי רגילה לכל אירוע ומסיבה. אירועים חברתיים לקטנים וגדולים חייבים להיות כמה שיותר שמחים ומרשימים, ולכן אין ספק כי באמצעות הוספת עמדה ייעודית להכנת קעקוע אולטרא דיפ כל המוזמנים באירוע ייהנו מאטרקציה מקורית, שתוסיף המון לאווירה של המסיבה החגיגית.

אז מהם בכלל קעקועי אולטרא דיפ, ולמה אתם מוכרחים להוסיף אותם כאטרקציה המרכזית של האירוע המתוכנן? כל המידע והפרטים בנושא במאמר הנוכחי.

מהו קעקוע אולטרא דיפ?

מדובר על קעקוע זמני המיועד להדבקה על הגוף, כאשר הייחודיות שלו היא בצבעים הזוהרים ובאפקט הפסיכודלי שמתקבל על הגוף. כיוון שזהו קעקוע זמני, ניתן להסירו באמצעות שטיפה עם מים וסבון או להמשיך וליהנות ממנו במשך מספר ימים. 

מה היתרונות של קעקועי אולטרא דיפ?

בשונה מקעקועים זמניים אחרים, קעקוע אולטרא דיפ נעשה בשיטה מתקדמת המעניקה לו את הצבעוניות המיוחדת והאפקט הזוהר, ולכן קעקועים בסגנון הזה מושלמים למסיבות בסגנון פול מון המתקיימות בשטח פתוח או באולמות סגורים. בנוסף לכך, קעקועי אולטרא דיפ מציגים ציור במראה פסיכודלי מהפנט ואינם נראים כמו קעקועים שגרתיים אחרים, זאת מכיוון שאמני גרפיטי מקצועיים אחראיים על הכנת הסקיצות של הקעקועים – ולכן לא ניתן למצוא אותם במקומות אחרים, אלא רק דרך אמני גרפיטי מובילים המתמחים בקעקועי אולטרא דיפ מדליקים. 

לאילו אירועים קעקועים כאלו מתאימים?

אין זה סוד שילדים אוהבים קעקועים זמניים, כיוון שזו דרך נוספת עבורם “להרגיש גדולים”, וכמובן גם דרך ידידותית בה הם יכולים לקשט את הגוף עם ציורים מגניבים. לכן אטרקציה של קעקועי אולטרא דיפ תתאים למגוון מסיבות ואירועים לכל הגילאים כמו מסיבות בר/ת מצווה, מסיבות סיום, מסיבות רווקים/ות, ערבי צוות וגיבוש וכו’.

קבלו פרטים נוספים באתר של מג’יק בן

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד