בעיות נשימה אצל ילדים

סימנים מקדימים לדום נשימה אצל ילדים

אם אתם רוצים לוודא שהילד שלכם רגוע בשינה ואינו חשוף חלילה לתופעה שמצויה אצל ילדים שנחנקים, חלילה, תוך כדי שינה, יש כמה דרכים לוודא את זה.

דום נשימה הוא סיכון שנמצא אצל ילדים ולהבדיל, אנשים מבוגרים בשל בעיות בקני הנשימה. ישנם ילדים שנולדו עם אסתמה והתקפי נשימה זה דבר שבשגרה, חשוב לוודא שהשינה שלהם בטוחה ושהם לא חלילה חשופים לסיכון.

ישנם תסמינים מוקדמים שאתם יכולים לראות כדי לדעת שאכן יש חשש להתפתחות לא רצויה בשינה של הילד, במאמר הבא, נראה לכם כיצד בודקים את זה. המשיכו לקרוא כדי לדעת.

חושדים שהילדים סובלים מקוצר נשימה או דום נשימה? גלו איך בוטייקו יכול לעזור להם>>>

סימנים מקדימים לדום נשימה אצל ילדים:

דום נשימה הוא מצב שבו המערכת של הגוף מפסיקה לקבל חמצן והאדם הישן נחנק. תינוקות הרבה פעמים ישנים עמוק ולכן, הם לא מתעוררים לפני שדבר כזה קורה. בעבר, לפני שהיו מודעים לבעיה הזו ולשכיחות שלה, היה הרבה מקרים של מוות תוך כדי שינה אצל ילדים קטנים.

הסימנים המקדימים הם כפי שאמרנו, אם ילדכם סובל מאסתמה במהלך היום, יתכן שזה ישפיע גם על השינה שלו. אם חלילה יש לו התקף אסתמה תוך כדי שינה זה יכול להיות מסוכן.

דבר נוסף, אם אתם רואים שהילד ישן בצורה לא רגועה, הוא זז ונראה שאינו נינוח עליכם לבדוק את זה ולוודא שאין בעיה כל שהיא במערכת הנשימה של הילד. 

אם אתם שומעים את התינוק נוחר תוך כדי שינה, דבר שאינו מצוי אצל תינוקות, כדאי לחשוש ולעשות בדיקה מקיפה ולוודא שאין סיכון.

סימן נוסף יכול להיות נשימות מאומצות. אתם רואים שהילד מתאמץ כדי לקחת אוויר וזה לא תקין. 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד