סדנת זילוף עוגות

אופים מתחילים? 3 דברים שתלמדו בסדנת אפייה

רוצים לאפות כמו מקצועניים? לשפר את התוצרת המטבחית שלכם ולהיות גאים באמת עם המאפים שאתם מגישים? בואו לראות מה תלמדו בסדנת אפייה של הקונדיטורית לייזה תובל. הסדנה שתקנה לכם יכולת וידע, ותפשר את הביטחון העצמי שלכם במטבח.

אלו הדברים שלומדים בסדנת אפייה

  1. זילוף – סדנת זילוף עוגות ועיצוב מאפים הוא תחום שמשלב אמנות עם אוכל. התוצאות מעוררות השראה ומאפשרות לנו להגיש או להעניק עוגות מזולפות ומקושטות בדיוק לפי העיתוי והנושא. הזילוף הוא נושא שלומדים אותו בסדנת אפייה, והוא מקנה לבוגרים את היכולות להתמודד מול עוגות ולזלף בצורה מדויקת ונאה.
  2. בצק רבוך – מקום של כבוד שמור לבצק הרבוך. מדובר על בצק מיוחד שעובר תהליך של חימום או בישול עוד לפני האפייה, וזה מה שמקנה לו את המרקם המיוחד שלו. הבצק הרבוך משמש למאפים שונים כמו פחזניות ועוד. המאפה מצריך ידע והיכרות עם הבצק ועם מה שצריך לעשות כדי להפיק תוצר מושלם ותפוח בצבע זהוב מרשים.
  3. מקרונים – חולמים לאפות בעצמכם עוגיות מקרונים? אכן, מאפה יוקרתי וטרנדי שגם אתם תוכלו לאפות בעצמכם. מתאים במיוחד למי שאוהב אפייה ועוגיות מקרונים, ורוצה להצליח לאפות אותם בעצמו.

אם גם אתם חולמים לאפות כמו מקצוענים, ולהפיק מהמטבח הביתי שלכם את מיטב התוצרת, סדנת אפייה זה ממש הדבר המתאים לכם. מה שאתם צריכים כעת זה רק לוודא שהסדנה עומדת לכלול את כל הנושאים הרלוונטיים והרצויים לכם, ולאפשר לכם התנסות והיכרות עם טכניקות וחומרים שלא היכרתם. כך אתם רוכשים ביטחון וצוברים מיומנות. כאשר תתנסו במטבח שלכם תפגשו את עצמכם מסוגלים ויודעים מה עושים ואיך מבצעים כדי לאפות כמו מקצוענים באמת. סדנת אפייה מוצלחת טובה יותר ממאפה טרי וטוב!

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד