מאוורר תקרה

טעויות שאנשים עושים בבחירת מאוורר תקרה

אנשים מחפשים לשהות בסביבה נעימה, זה לא משנה אם מדברים על משרד, בית מלון או אפילו לובי של בניין. מה קורה כשהם בוחרים את המוצר הלא נכון? האם כל מאוורר תקרה מתאים לכל חלל כזה או אחר? הנה כמה טעויות שאנשים עושים בבחירת מאוורר תקרה ומה אפשר לעשות במקום? אחרי הכול? הרצון שלכם לייצר מקום וסביבה נעימה לטווח הארוך.

אז הבנתם נכון, כאן יהיה עליכם להפסיק מלעשות טעויות רכישה של מאוורר תקרה שאיננו מתאים לכם או לסובבים אתכם. איך עושים את זה? מיד נפרט.

מה אתם צריכים לעשות בקשר למאוורר התקרה?

קודם כל חשוב מאוד לבחור מאוורר תקרה עם שליטה בטמפרטורה. זה קריטי כי המון אנשים בוחרים משהו לא ברור ואז נתקעים עם מוצר שלא מתאים.

מה עושים איך בוחרים?

בוחרים מאוור תקרה שיודע להתמודד אל מול קור וחום כאחד. כמו כן, הרעיון הוא לבחור מאוורר שעוזרים לפתור כל אקלים כזה או אחר בין אם מדובר בבית או במרחב הפתוח. חשוב גם לבחור מאוורר תקרה המאפשר החלפה של אותם מאווררים קטנים שכבר רכשתם בעבר ולא תרמו ממש לשינוי האווירה. בסופו של דבר? לבחור מוצר המטיב אתכם העובדים ועם האורחים שלכם.

בוחרים מאווררים עם צריכת חשמל גבוהה

הטעות השנייה שהיא קריטית לא פחות הינה לבחור מאוורר תקרה עם צריכת חשמל גבוהה. זו טעות כי יש בשוק היום מאווררים עם צריכה מופחת בצורה משמעותית.

אז למה זה חשוב?

כשאתם בוחרים מאוורר עם הדגשים על צריכת חשמל נמוכה, אתם בעצם לא רק מקבלים חסכון בכסף אלא גם במשאבים ואנרגיה מיותרים המתווספים לבלאי של המכשיר בסופו של יום. העניין של שליטה מלאה בעצמת האוורור מעניקה לא מעט חסכון ומתאימה למגוון של מקומות לרבות בתי עסק כמו מסעדות, מפעלים, חדרי ייצור ואפילו מסיבת גן.

בוחרים מאווררים שלא מתאימים למקום

טעות נוספת קשורה בבחירת מאווררים שלא מתאימים למקום, כן, שמעתם נכון, לצורך העניין בוחרים מאוורר לא נכון ללובי של בניין או בית מלון- דבר שגם כאן גוזל בלאי ושימוש מיותר בהמון חשמל.

מה עושים במקום?

אם אתם בוחרים מאוורר ללובי, חשוב מאוד לקחת בחשבון את עניין הדלתות הנפתחות פעמים רבות. מכאן שיהיה עליכם לבחור מאוורר שיידע לסייע לשמור על הקור בצורה טובה גם כאשר הדלתות נפתחות ונסגרות וגם בהתחשב בחסכון העלות הסופית- כאמור חשמל.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד